مانیتور سامسونگ ViewFinity S8UT رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور سامسونگ ViewFinity S8UT دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در ماه ژوئن سال جاری، مانیتورهای ViewFinity S8 را عرضه کرد؛ این مانیتور در اندازه‌های ۳۲ و ۲۷ اینچی در دسترس است و دارای وضوح 4K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

مانیتور ذکر شده از اتصال USB Type-C با شارژ ۹۰ واتی از طریق USB Power Delivery بهره می‌برد. اخیراً نیز شرکت سامسونگ مدل جدید ViewFinity S8UT را عرضه کرده است که ویژگی‌هایی مشابه مدل S80PB دارد، علاوه بر اینکه دارای تاندربولت چهار است.

مانیتور سامسونگ ViewFinity S8UT دارای رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول دارای دو کابل تاندربولت چهار است که یکی از آن‌ها برای شارژ کردن محصول استفاده می‌شود و دیگری برای ماوس، کیبورد یا شارژ گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این مانیتور سامسونگ ViewFinity S8UT دارای سه پورت USB 3.0 Type-A، یک کابل اترنت و یک پورت HDMI است. همچنین به بلندگوهای دوگانه و پایه قابل تنظیم ارتفاع نیز مجهز شده است. با وجود اینکه شرکت سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نکرده است، اما پیش‌بینی می‏‌شود که با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

کد خبر 624513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.