دانش‌آموزان اصفهانی عازم اردوی راهیان پیشرفت می‌شوند

مسئول امور رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، علیرضا غیور با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت با محوریت جهاد تبیین اظهار کرد: این رویداد ویژه دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم شهر اصفهان از اول آذر آغاز و تا سوم دی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد برای دانش‌آموزان پسر پایه نهم شهر اصفهان، ظرفیت استقبال روزانه از ۶۰۰ نفر را دارد که در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی شده است.

مسئول امور رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جمعیت هدفی که از این رویداد نمایشگاهی بازدید می‌کنند، مربوط به هر ۶ ناحیه آموزش و پرورش است که تا آخر دوره ۱۲ هزار دانش‌آموز را شامل می‌شود.

غیور ادامه داد: هم‌زمان در چهار نقطه دیگر شهر اصفهان به‌صورت تفکیک سن و جنسیت، برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان با محوریت جهاد تبیین در حال برگزاری است که به‌طور کلی ۵۳ هزار دانش‌آموز را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: این رویداد ویژه پسران پایه‌های دهم و یازدهم در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در دو نوبت صبح و عصر و با ظرفیت روزانه ۶۰۰ نفر برگزار می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان دختر پایه‌های دهم و یازدهم نیز در اردوگاه شهدای درچه از صبح تا عصر با ظرفیت روزانه ۷۰۰ نفر می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین دانش‌آموزان دختر پایه نهم نیز از نمایشگاه چراغ راهنما و بنیاد مهدویت با ظرفیت روزانه ۵۵۰ نفر بازدید می‌کنند.

گفتنی است این رویداد با همکاری اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان و ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) شهر اصفهان در حال برگزاری است.

کد خبر 624512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.