کشف بیش از ۸ هزار عدد قرص و شربت غیرمجاز در شرق تهران

رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش ماموران پایگاه ۱۱ پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک منزل مسکونی در شرق تهران ۸۳۸۰ عدد قرص و ۱۲ لیتر شربت غیرمجاز کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ضرغام آذین امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهم‌ترین هدف مجموعه انتظامی کاهش آسیب‌ها و تأمین امنیت شهروندان است، اظهار کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور پلیس کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مالک منزل مسکونی در شرق تهران و اینکه وی محل سکونت خود را به پاتوق مواد مخدر تبدیل کرده است و به بسته‌بندی و توزیع مواد مخدر می‌پردازد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه ۱۱ این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه مأموران با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل موردنظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این منزل مسکونی ۸۳۸۰ عدد قرص غیرمجاز و ۱۲ لیتر شربت غیرمجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس همواره با افراد متخلف برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

کد خبر 624446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.