تفکر و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها راهگشا است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها راه‌گشا است، گفت: در حوادث اخیر نیز بسیجیان مظلوم واقع شدند و شهدای زیادی را تقدیم نظام و کشور کردند که در مقابل عظمت این قشر سر تعظیم فرود می‌آورم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ یک‌شنبه سیزدهم آذرماه_ با حضور در محل سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی در تمامی عرصه‌ها راهگشا است، اظهار کرد: بسیجیان در تمام عرصه‌های کشور و دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام جانانه در صحنه حاضر بودند و مظلومانه مورد هجمه‌ها قرار گرفتند، در حوادث اخیر نیز بسیجیان مظلوم واقع شدند و شهدای زیادی را تقدیم نظام و کشور کردند که در مقابل عظمت این قشر سر تعظیم فرود می‌ آورم.

وی ادامه داد: اگرچه در روزهای نخست شاهد وارد کردن خسارت‌های میلیاردی آشوبگران به اموال عمومی و مدیریت شهری بودیم اما در روزهای بعد بسیجیان و نیروهای انتظامی مخلصانه در میدان حاضر شدند و با شجاعت و ایثار خود از اموال عمومی، مبلمان شهری و سرمایه‌های ملی کشور حفظ و حراست کردند که جا دارد از زحمات تمامی این افراد تشکر کنم.

رسانه‌های غربی در تهییج افکار عمومی ناتوان است

علی رضایی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه این دیدار گفت: وظیفه اصلی بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی، جذب آحاد مختلف مردم با هدف آموزش، ساماندهی، حفظ انسجام و بکارگیری ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب و نظام، ذیل فرماندهی معظم کل قوا است.

وی تصریح کرد: بسیج دارای ظرفیت‌های متعدد و مختلفی در عرصه‌های گوناگون است که لازم است از این ظرفیت عظیم و اثرگذار در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای کشور به نحو شایسته استفاده شود.

رضایی با اشاره به اینکه فعالیت در بسیج مراکز استان‌ها بسیار سخت است، افزود: با وجود اینکه بسیج همواره در خدمت به مردم و کشور در رأس قرار دارد، اما اغلب مواقع با کمبود منابع مواجه است و همین موضوع باعث ایجاد فاصله بین تعهدات و توانایی‌های این نهاد شده است، بنابراین لازم است ادارات و دستگاه‌های مختلف از این نهاد انقلابی و مردمی حمایت حداکثری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوادث و اغتشاشات اخیر کشور بسیار پیچیده و با برنامه ریزی انجام شده و هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرده، اضافه کرد: ناتوانی رسانه‌ای غرب به دنبال تهییج افکار عمومی جهان علیه ایران است تا فضای کشور را با چالش جدی روبرو کند اما با سعه‌صدر و هوشمندی نظام و با ایثار و رشادت بسیجیان و نیروهای انتظامی شاهد مدیریت فضای آشوب و برچیده شدن فتنه در کشور هستیم.

وی افزود: صمیمانه از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه بسیجیان و تمامی نیروهای انتظامی که در کف میدان حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 624392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.