تلاش شورای شهر ناکس برای بهبود مهدکودک‌ها

شورای شهر ناکس، یک منطقه دولتی محلی در حومه شرقی ملبورن استرالیا، ساکنان خود را تشویق کرد نظرات سازنده خود را درباره مهدکودک‌ها ارائه دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ناکس ضمن اشاره به فواید زیادی که مهدکودک برای رشد اجتماعی، عاطفی و شناختی کودکان دارد، از ساکنان شهر شامل کودکان و بزرگسالان خواست هر آنچه را که درباره مهدکودک‌ها به‌عنوان ارزش می‌شناسند، به این نهاد ارائه دهند. شورای شهر این نظرسنجی را بخشی از برنامه بررسی «نقش آتی شورا در ارائه خدمات و اطمینان از دسترسی به خدمات محلی» معرفی کرد.

شورا از مردم شهر دعوت کرد که با مراجعه به بخش مربوطه در وب‌سایت شورا با عنوان «گفته‌های شما» یا پر کردن فرم‌های توزیع شده در مهدکودک‌ها، کتابخانه‌ها و مرکز مدنی ناکس که در قالب کارت‌پستال طراحی شده است، نظرات خود را در این زمینه با شورا به اشتراک بگذارند. شورای شهر ناکس، کودکان مهدکودکی را نیز تشویق کرده است تا با نقاشی کشیدن یا نوشتن متن، آنچه را که در مورد مهد کودک دوست دارند به این نهاد ارائه دهند.

تلاش شورای شهر ناکس برای بهبود مهدکودک‌ها

شورای شهر اظهار کرد که بازخوردهای به‌دست آمده در مورد آنچه مردم در مورد مهدکودک‌های ناکس به عنوان ارزش می‌شناسند، توسط شورا و یک هیئت اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که به‌طور مستقل در زمینه بررسی نقش شورا در مورد مهدکودک عمل می‌کند.

شورا خاطرنشان کرد که این هیئت، اطلاعات دقیقی را در مورد روند ثبت‌نام، تغییرات جمعیتی، ترجیحات خانواده‌ها، کیفیت خدمات، اصلاحات دولت برای افزایش تعداد ساعات حضور کودکان در مهدکودک، نیازهای ساختمان مهدکودک، هزینه‌های خدمات، ملاحظات بودجه و سطح یارانه شورا برای خدمات مهدکودک را در نظر خواهد گرفت.

شهردار ناکس اطمینان داد که این هیئت اطمینان حاصل می‌کند بازخوردهای به‌دست آمده، نشان‌دهنده کل جامعه باشد و اظهار کرد: «تغییر در استفاده از مهدکودک‌ها و سیاست دولت ایالتی، به‌طور قابل‌توجهی هزینه‌های ایجاد مهدکودک‌ها را افزایش می‌دهد. بررسی نقشی که شورای شهر در ارائه این خدمات دارد، وظیفه‌ای به‌شمارمی‌رود که در حال حاضر باید انجام شود.»

شهردار ناکس افزود که شورای شهر در نظر دارد با تشکیل یک انجمن ائتلافی جمعیتی در آینده، طیف کاملی از مسائل مربوط به خدمات مهدکودک، از جمله ارزش جامعه در این مورد را بررسی کند.

تلاش شورای شهر ناکس برای بهبود مهدکودک‌ها

شورای شهر اعلام کرد که دعوت‌نامه‌های طراحی شده برای پیوستن به هیئت مذکور، طی هفته‌های آینده برای خانواده‌هایی ارسال خواهد شد که به‌طور تصادفی برای مشارکت در نظرسنجی انتخاب شده‌اند.

شورا اعلام کرد که لیست جلسات مربوط به ارائه نظرات در دعوت‌نامه‌ها ارائه شده است و بازخوردها در هجدهم دسامبر جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 624313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.