ساعت هوشمند مخصوص بانوان عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد ساعت هوشمند HapiPola Floral که برای زنان طراحی شده است در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، HapiPola ساعت هوشمند جدید خود که مخصوص بانوان طراحی شده را با نام Hapipola Floral در هند عرضه کرده است. ساعت هوشمند HapiPola Floral دارای صفحه‌نمایش ۱.۳۲ اینچی و چند ویژگی سلامتی و تناسب اندام برای زنان است.

HapiPola اعلام کرده که ساعت هوشمند Floral به طور ویژه‌ای برای رفاه زنان طراحی شده، به طوری که قادر است دوران قاعدگی، دوران بارداری و تخمک‌گذاری را ردیابی کند. همچنین قادر است بر میزان اکسیژن خون (SpO2) و ضربان قلب نظارت داشته باشد.

صفحه‌نمایش ۱.۳۲ اینچی AMOLED این ساعت هوشمند از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. این محصول با استفاده از برنامه JYouPro از طریق بلوتوث به دستگاه‌های Android و iOS متصل می‌شود و قادر است از بیش از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی کند.

ساعت هوشمند HapiPola Floral دارای گام‌شمار، کالری‌شمار و ردیاب خواب است. با یک بار شارژ کردن این محصول می‌توان به مدت چهار روز از آن استفاده کرد. گجت ذکر شده دارای استاندارد IP68 است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. این ساعت هوشمند از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی پاستلی عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند HapiPola Floral در بازار هند با قیمت ۴۹ دلار عرضه می‎‌شود، اما قیمت اصلی آن ۱۲۳ دلار است. شرکت سازنده زمان عرضه دقیق این محصول را اعلام نکرده است. همچنین هنوز مشخص نشده که ساعت هوشمند HapiPola Floral در سطح جهان نیز در دسترس خواهد بود یا خیر؟

کد خبر 624254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.