دستگاه رطوبت‌ساز جدید شیائومی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستگاه رطوبت‌ساز شیائومی MIJIA Pure Smart Humidifier Pro Plus Edition در چین عرضه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی جدیدترین دستگاه رطوبت‌ساز خود را با سرعت تولید رطوبت ۹۰۰ میلی‌لیتر در ساعت و مخزن آب پنج لیتری معرفی کرد. این محصول با نام Xiaomi MIJIA Pure Smart Humidifier Pro Plus Edition شناخته می‎‌شود و اکنون در بازار چین موجود است. این دستگاه جانشین رطوبت‌ساز هوشمند MIJIA از سال گذشته است؛ قدرت دستگاه جدید ۵۰ درصد نسبت به نسل قبل خود افزایش یافته است.

دستگاه رطوبت‌ساز شیائومی MIJIA Pure Smart Humidifier Pro Plus Edition به سنسورهایی با تنظیم خودکار مجهز شده است که دارای حالت خواب آرام است. دستگاه در این حالت رطوبت را با سرعت ۳۰۰ میلی‌لیتر در ساعت با سطح نویز ۳۱.۲۴ دسی‌بل به صورت بی‌صدا تولید می‌کند. دستگاه ذکر شده می‌تواند رطوبت اتاق را تشخیص دهد و آن را به صورت خودکار تنظیم کند و از جمع شدن آب روی زمین جلوگیری کند. صفحه‌نمایش OLED این رطوبت‌ساز می‌تواند رطوبت و حجم آب را در زمان واقعی نشان دهد.

دستگاه رطوبت‌ساز شیائومی MIJIA Pure Smart Humidifier Pro Plus Edition دارای یک مخزن آب پنج لیتری است؛ بهتر است آب تصفیه شده لوله‌کشی داخل این مخزن وارد شود تا عملکرد آن در بهترین حالت باقی بماند. این دستگاه از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند؛ کاربران نیز می‌توانند آن را به برنامه MIJIA متصل کنند. دستگاه رطوبت‌ساز ذکر شده در حال حاضر در چین با قیمت تخفیف خورده ۱۲۷ دلار در دسترس است، البته قیمت اصلی آن ۱۴۱ دلار است. هنوز مشخص نشده است که آیا این محصول در دیگر بازارهای جهان نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

کد خبر 624251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.