شفاف‌سازی دانشگاه علوم پزشکی درباره تَرَک ساختمان بیمارستان کاشانی + جزئیات

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بخش قدیمی بیمارستان کاشانی تخلیه شده است و بازسازی آن در دستورکار مسئولان فنی دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره مشاهده ترک در دیوار کلینیک بیمارستان کاشانی اظهار کرد: بیمارستان کاشانی دارای دو بخش جدید و قدیمی است که بخش قدیمی آن بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و سازه‌های آن استحکام کافی ندارد و پیش‌تر دچار نشست و مشکلاتی شده است.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت‌گرفته، مهندسان دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توصیه کردند که از این فضا استفاده نشود، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی برای نوسازی، بازسازی و نیز تخریب بخش قدیمی بیمارستان کاشانی از مدت‌ها پیش در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: اکنون خدمات این بخش ازجمله خدمات درمانگاهی و بخش ارتوپدی متوقف شده و به بخش‌های دیگر بیمارستان که نوساز و جدید بود، منتقل شده است و برنامه دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی این است که این بخش تخریب، و سازه‌های جدید بیمارستان در این بخش مستقر شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، بخشی که ترک در آن مشاهده شده تخلیه شده است و خدماتی در این بخش ارائه نمی‌شود. همچنین خطری متوجه کادر درمان بیمارستان، بیماران و مراجعه‌کنندگان نیست و نوسازی این بخش در دستورکار قرار گرفته است.

عقدک خاطرنشان کرد: تاکنون بخش قدیمی حادثه‌ای به همراه نداشته و ازنظر امنیت و سلامت جان بیماران مشکلی ایجاد نکرده است. فقط به‌دلیل مشاهده علائم و ترک‌های موجود، مسئولان فنی دانشگاه شرایط را بررسی و توصیه کردند که از این فضا استفاده نشود.

وی افزود: بخش‌های مختلف بیمارستان کاشانی بیش از ۵۰ سال قدمت دارد که تخریب و نوسازی آن در دستورکار است و اکنون به‌دلیل نشانه‌های مشاهده‌شده، تصمیم بر این شد که این بخش از بیمارستان تخریب و بازسازی شود.

کد خبر 624214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.