افتتاح زیرگذر «شهدای کارگر» تا ۳ ماه آینده

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه احداث زیرگذر شهدای کارگر، در منطقه سه به صورت مشارکتی میان شهرداری و شرکت شهرک‌های صنعتی در حال اجرا است و با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی عملیات عمرانی بخش مربوط به شهرداری، تا حدود سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدرسول موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه سه شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: پروژه زیرگذر شهدای کارگر یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری و شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی افزود: زیرگذر فعلی، بسیار ناایمن و خطرناک است زیرا این زیرگذر در اصل مسیر آب‌رو بوده و پس از مدتی به زیرگذر تبدیل شده است و پس از انجام مطالعات لازم، مقرر شد زیرگذر شهدای کارگر به صورت مشارکتی، توسط شهرداری و شرکت شهرک‌های صنعتی احداث شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: اجرای سمت بدنه ویلاشهر با شهرداری و سمت بدنه شرکت صنعتی با شرکت شهرک‌ها است که دو پیمانکار به صورت همزمان شروع به کار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تعهدات شهرداری بیش از ۹۰ درصد در حال انجام است و در صورتی که بقیه نهادهای مربوطه که در تکمیل این پروژه سهیم هستند، بتوانند هرچه سریع‌تر به تعهدات خود عمل کنند، می‌توانیم ظرف حدود سه ماه آینده پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و معضل یکی از نقاط بسیار خطرناک و پرحادثه شهر را رفع کنیم.

موسویان ادامه داد: به موازات افتتاح این محور در نظر داریم زیرگذر قدیمی را به صورت یک محور پیاده‌راه یا مسیر دسترسی خودروهای سبک به پارک کوهسار حفظ کنیم و ایمن‌سازی آن را نیز انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهرداری پروژه زیرگذر شمالی شهدای کارگر را به‌رغم مشکلات مالی فراوان در دستور کار ویژه خود قرار داده است، ادامه داد: بازدید و نظارت بر این پروژه به صورت مستمر انجام می‌شود و این اقدام موید این موضوع است که این پروژه برای شهرداری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 624137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.