خدمات پرستاران با هیچ معیاری قابل سنجش نیست

شهردار زرند با بیان اینکه در سایه تلاش‌های کادر درمان و پرستاران شاهد کنترل و مدیریت بیماری کرونا هستیم، گفت: پرستاران به بیماران زندگی هدیه می‌کنند و جواب این پاداش بزرگ را خداوند می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علی ضیاءالدینی امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در مراسم تجلیل از زحمات پرستاران شهرستان زرند با بیان اینکه حضرت زینب (س) حافظ اسرار و آرام‌بخش دردهای تمام اهل بیت بعد از واقعه کربلا بود، اظهار کرد: روز پرستار به زیبایی به نام حضرت زینب نام‌گذاری شده است و هر برگزاری برنامه‌ای باید با توجه به این موضوع و نگاه به جایگاه رفیع پرستار باشد.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا زحمات پرستاران برای آحاد مختلف جامعه مشهود بود، افزود: بدون شک نامگذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، زیبنده شاغلان این حرفه مقدس بوده و خدمت در چنین حرفه‌ای توفیق و سعادت الهی است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: زحمات و مشقت‌های جامعه پرستاری در راستای درمان بیماران بر هیچکس پوشیده نیست، هر اقدامی که این قشر زحمتکش برای ارتقای سلامتی و بهداشت شهروندان انجام می‌دهند با هیچ معیاری قابل سنجش و تقدیر نیست.

ضیاءالدینی با بیان اینکه در سایه تلاش‌های کادر درمان و پرستاران شاهد کنترل و مدیریت بیماری کرونا هستیم، تاکید کرد: پرستاران به بیماران زندگی هدیه می‌کنند و جواب این پاداش بزرگ را خداوند می‌دهد.

خدمات ارزشمند پرستاران با پاداش مادی قابل جبران نیست

سیدرضا حسینی‌نژاد، فرماندار شهرستان زرند ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، تصریح کرد: برگزاری این برنامه موجب نشاط و شادابی است و از توجه شهرداری بابت برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: حرفه پرستاری ترکیبی از مهربانی و اخلاق‌مداری همراه با تخصص و مهارت بوده و برای کاهش دردهای بیماران مؤثر است، زیرا پرستاران با برقرار کردن یک رابطه عاطفی و خدایی میان پزشک و بیمار می‌توانند در بهبود سریع‌تر بیماری نقش مؤثری داشته باشند.

فرماندار زرند با بیان اینکه شهروندان قدردان پرستاران هستند، ادامه داد: هیچ فردی در جامعه زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران را در زمان شیوع کرونا فراموش نمی‌کند و همواره قدردان آنها است.

حسینی‌نژاد تاکید کرد: پرستاران مسئولیت سنگینی به عهده دارند و خدمات ارزشمندشان با پاداش مادی قابل جبران نیست. امیدوارم خداوند متعال پاداش معنوی و شایسته‌ای به زحمتکشان این عرصه عنایت کند.

وی عشق و علاقه، مهارت بالا، قدرت تصمیم‌گیری سریع، شهامت و شجاعت را از ویژگی‌های پرستاران دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از زحمات شما را جبران کنیم.

پرستاران باید افتخار کنند که الگوی آنان حضرت زینب (س) است

حاج عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان با بیان اینکه پرستاران از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار هستند، گفت: خداوند به پاس محبت آنها، مهر این قشر را در دل بیماران و سایر افراد جامعه انداخته است.

وی افزود: پرستاران همواره در لحظات دشوار در کنار بیماران هستند و با جان و دل برای راحتی و سلامت آنها تلاش می‌کنند؛ لذا روز پرستار یکی از روزهای خاص و مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند پرستاران را گوهرهای گرانبهای جامعه و اسوه‌های ایثار و شهامت دانست و تصریح کرد: صبر، دانش و حمایت از بیماران از خصوصیات بارز حضرت زینب کبری (س) است و پرستاران باید افتخار کنند که الگویی همانند آن حضرت دارند.

ایرانمنش گفت: زینب (س) روحیه و توانمندی بالایی در سخنرانی داشت، سخنرانی او بعد از حادثه کربلا درباره یزید، لرزه بر اندام طاغوت زمان انداخت و موجب جاودانه شدن حماسه کربلاییان شد.

کد خبر 624133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.