نتایج گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم+ جدول امتیازات

مسابقات هفته سوم جام‌جهانی قطر با دو دیدار از گروه G پیگیری شد و تیم‌های صعودکننده به یک‌هشتم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات هفته دوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دیشب جمعه یازدهم آذرماه، با دیدار تیم‌های برزیل_کامرون و صربستان_سوییس از گروه G پیگیری شد. تیم کامرون با یک گل مقابل برزیل به پیروزی رسید اما حذف شد و در سوی دیگر سوئیس با نتیجه سه بر دو مقابل صربستان به پیروزی رسید.

نتایج گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم

کامرون یک_ برزیل صفر

دو تیم برزیل و کامرون از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند که کامرون موفق شد با یک گل برزیل را شکست دهد. کامرون پس از بیست سال به اولین برد خود در جام جهانی دست یافت.

نتایج گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم+جدول امتیازات

در دقایق اضافه نیمه دوم، یک حمله سریع از سوی کامرونی‌ها در زمان غافلگیری رخ داد تا آرایش بازیکنان دفاعی برزیل در شرایط مناسبی نباشد. ژروم انگوم از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و وینسنت ابوباکار با ضربه سر عالی دروازه ادرسون را فروریخت.

صربستان ۲- سوئیس ۳

تیم‌های صربستان و سوئیس از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ سوئیس به پایان رسید.

در دقیقه ۲۰، نفوذ روریگز از سمت چپ با ارسال زمینی او به درون محوطه جریمه صربستان همراه شد و در ادامه توپی که پاولوویچ به طور ناقص دفع کرد به جبرئیل سو رسید و او با کمی حرکت در عرض توپ را برای شقیری کاشت تا او با ضربه‌ای دقیق از سمت راست محوطه جریمه دروازه صربستان را باز کند.

در دقیقه ۲۶، روی توپگیری از بازیکنان سوئیس در میانه میدان، موقعیت حمله برای صربستان از سمت چپ فراهم شد و در ادامه ارسال نرم تادیچ به مرکز محوطه جریمه با ضربه سر فوق العاده میتروویچ همراه شد تا بازی پس از شش دقیقه دوباره مساوی شود.

در دقیقه ۳۵، پاس رو به عقب اشتباه از بازیکنان سوئیس باعث یک ضدحمله خطرناک برای صربستان شد و در حالی که تادیچ در پشت محوطه جریمه سوئیس صاحب توپ بود با یک پاس رو به جلو، ولاهوویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او با یک ضربه دقیق دروازه سوئیس را باز کند.

نتایج گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم+جدول امتیازات

در دقیقه، حمله خطرناک سوئیس با ارسال زمینی تیز و رو به جلوی ویدمر از سمت راست محوطه جریمه صربستان همراه شد تا در چند قدمی دروازه امبولو دروازه خالی را باز کند.

در دقیقه ۴۸، توپ در پشت محوطه جریمه صربستان با ارسال نرم شقیری همراه شد و در محوطه جریمه با پاس پشت پای زیبای وارگاس موقعیت گلزنی برای فرولر مهیا شد تا او با ضربه‌ای دقیق یک کار تیمی زیبا را به گل ختم کند.

جدول امتیازات گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم

نتایج گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم+جدول امتیازات

کد خبر 624048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.