نسخه هندی گوشی Vivo X90 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ویوو قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری X90 را به زودی وارد بازار هند کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو اخیراً گوشی‌های سری X90 را در بازار چین معرفی کرد؛ هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد گوشی‌های ذکر شده را وارد بازار هند کند. این محصولات شامل گوشی‌های X90، X90 Pro و +X90 Pro می‌شود.

مدل پایه X90 برای بازار هند اخیراً در وب‌سایت Bluetooth SIG با شماره مدل V2218 مشاهده شد که نشان می‌دهد به زودی عرضه خواهد شد. این موضوع به عرضه این دستگاه در بازارهای جهانی نیز اشاره دارد. به نظر می‌رسد که نسخه جهانی و نسخه هندی گوشی‌های سری Vivo X90 تفاوتی با مدل چینی آن ندارد.

مدل پایه گوشی ویوو X90 احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۷۸. ۶ اینچی Q9 OLED با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. این محصول به تراشه مدیاتک ۹۲۰۰ Dimensity مجهز شده است و با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

گوشی هوشمند ویوو X90 با استفاده از رابط کاربری OriginOS 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌‏شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی آن قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند ویوو X90 با استفاده از باتری ۴۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز بهره می‌برد.

کد خبر 624004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.