گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 نمایشگر خارجی بزرگ‌تری دارد

یک افشاگر باسابقه اعلام کرده است که گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 با نمایشگر خارجی بزرگ‌تر از سه اینچ تولید خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اوایل سال جاری گوشی هوشمند تاشو گلکسی Z Flip 4 را معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی خود از نظر مشخصات و طراحی بهبود پیدا کرده است. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Galaxy Z Flip 5 است؛ یکی از تغییرات عمده این محصول صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تر آن است.

یک افشاگر باسابقه اعلام کرده است که صفحه‌نمایش سری جدید گلکسی Z Flip سامسونگ دارای صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تر از سه اینچ است؛ در حالی که نسل فعلی گلکسی زد فلیپ چهار با صفحه‌نمایش ۱. ۹ اینچ عرضه می‎‌شود. استفاده از نمایشگر خارجی بزرگ‌تر یکی از خواسته‌های کاربران بوده است بنابراین در صورتی که از این نمایشگر استفاده شود مورد استقبال افراد زیادی قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که اگر گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد به گوشی تاشو جذاب‌تری تبدیل می‌شود، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد محتوای بیشتری را مشاهده کنند. انتظار می‌رود شرکت سازنده علاوه بر افزایش ابعاد نمایشگر خارجی، مکانیزم لولای آن را نیز ارتقا دهد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند تاشوی آینده سامسونگ در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده با نزدیک شدن به زمان عرضه دستگاه، جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

کد خبر 624003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.