هانسی فلیک: می‌خواهم در تیم‌ملی آلمان بمانم اما تصمیم‌گیرنده من نیستم

هانسی فلیک سرمربی تیم‌ملی آلمان درخصوص شایعات برکناری‌اش از نیمکت مانشافت مدعی شد می‌خواهد به کارش در تیم‌ملی ادامه دهد اما تصمیم نهایی را باید فدراسیون فوتبال آلمان بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _پنج‌شنبه دهم آذرماه_ تیم‌های ملی کاستاریکا و آلمان در ورزشگاه البیت شهر الخور در چارچوب آخرین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ با قضاوت استفانی فراپارت به‌مصاف یکدیگر رفتند و ژرمن‌ها پس از اتمام بازی ۱۰۰ دقیقه‌ای با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ کاستاریکا را شکست دادند.

باوجود پیروزی پرگل مانشافت، تیم‌ملی آلمان به‌دلیل شکست در بازی نخست مقابل ژاپن و شگفتی‌سازی سامورایی‌ها و پیروزی در برابر دیگر تیم پرستاره گروه E یعنی اسپانیا، در گروه سوم شدند تا برای دومین‌بار متوالی موفق به صعود از مرحله‌گروهی جام‌جهانی نشوند.

همین مسئله منجر به این شده تا هانسی دیتر فلیک در آستانه اخراج از سرمربیگری تیم‌ملی آلمان قرار بگیرد و شایعات در این زمینه در ساعات گذشته و پس از حذف آلمان از جام‌جهانی بسیار قوت گرفته است.

هانسی فلیک سرمربی آلمان بعد از این ناکامی درباره اینکه از سمت خود استعفا می‌دهد یا خیر این‌طور واکنش نشان داد و اظهار کرد: حضور در تیم‌ملی آلمان برای من افتخار است و از این کار لذت می‌برم. من به‌کارم ادامه می‌دهم؛ تصمیم‌گیرنده برای ادامه حضورم من نیستم و باید فدراسیون تصمیم بگیرد.

وی افزود: ما مشکل داریم و باید مشکلاتمان را به‌خوبی بررسی کنیم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

آلمان تا پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۸ هیچ‌گاه در مرحله‌گروهی جام‌جهانی حذف نشده بود اما در روسیه و قطر دو بار متوالی، این آمار عجیب و ضعیف را رقم زد تا انتقادات بسیار زیادی به هانسی فلیک و شاگردانش برای تکرار این ناکامی و افتضاح وارد شود.

کد خبر 623937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.