برزیل_کامرون/سلسائو بهترین صدرنشین جام می‌شود؟

تیم ملی برزیل در حالی آخرین بازی خود در مرحله گروهی را برگزار می‌کند که امیدوار است عنوان بهترین صدرنشین مرحله گروهی جام جهانی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز_جمعه یازدهم آدرماه_ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، دو تیم برزیل و کامرون روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته سوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های برزیل و کامرون

پنجشنبه _یازدهم آذرماه

ورزشگاه: لوسیل

داور: اسماعیل الفتح

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

برزیل:

برزیل ۱-۰ سوئیس (جام جهانی ۲۰۲۲)

برزیل ۲-۰ صربستان (جام جهانی ۲۰۲۲)

برزیل ۵-۱ تونس (دوستانه)

برزیل ۳-۰ غنا (دوستانه)

ژاپن ۰-۱ برزیل (دوستانه)

کامرون:

کامرون ۳-۳ صربستان (جام جهانی ۲۰۲۲)

سوئیس ۰-۱ کامرون (جام جهانی ۲۰۲۲)

کامرون ۱-۱ پاناما (دوستانه)

کامرون ۱-۱ جامائیکا (دوستانه)

کره جنوبی ۱-۰ کامرون (دوستانه)

پیش نمایش:

کامرون برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی امروز _جمعه یازدهم آذرماه_ با یک سد محکم و دشوار مواجه است و باید برزیل را در ورزشگاه لوسایل شکست دهد.

شیرهای رام‌نشدنی با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی اول خود، باید در دیدار پایانی برنده شوند و یا امیدوار به تساوی باشند؛ آن هم در شرایطی که صربستان در بازی دیگر گروه G با اختلاف یک گل سوئیس را شکست دهد. این در حالی است که سلسائو برای رسیدن به مرحله بعدی تنها یک امتیاز نیاز دارد تا به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم نهایی شود.

کامرون مرحله گروهی را با شکست یک بر صفر مقابل سوئیس آغاز کرد و بریل امبولو تنها گل بازی را مقابل کشور محل تولدش به ثمر رساند و این هشتمین شکست متوالی این نماینده آفریقا در جام جهانی بود.

کامرونی‌ها موقعیت‌هایی خلق کردند و به اندازه حریفشان شوت به سمت دروازه زدند، اما با اختلاف کمی بازی را واگذار کردند. تیم روبرت سانگ در ادامه محکوم بود تا در برابر صربستان حداقل یک امتیاز کسب کند و امیدهایش را در جام جهانی زنده نگه دارد. این اتفاق دقیقاً به سخت‌ترین شکل ممکن رقم خورد و کامرون با یک نمایش پرشور، برابر صربستان به نتیجه سه بر سه دست یافت.

در سوی دیگر، همانطور که انتظار می‌رفت برزیل با پیروزی در دو بازی اول خود در جام جهانی به مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفت.

سلسائو هنوز در این تورنمنت گلی دریافت نکرده و با پیروزی دو بر صفر مقابل صربستان برای سایر تیم‌های گروهش خط و نشان کشید. تیم تیته برابر سوئیس نیز به پیروزی خفیف یک بر صفر دست یافت. این سه امتیاز برای برزیل کافی بود تا خودش را به مرحله حذفی برساند. حالا برزیل امیدوار است تا به عنوان صدرنشین به کار خود در مرحله گروهی پایان دهد و احتمالاً در مرحله بعدی برابر یکی از دو تیم غنا یا اوروگوئه صف‌آرایی کند.

ترکیب احتمالی:

برزیل:

الیسون، میلیتائو، مارکینیوش، سیلوا، تلس، کاسمرو، گیمارش، پاکتا، آنتونی، ژسوس، وینیسیوس

کامرون:

اپاسی، فای، کاستلتو، انکولو، تولو، هونگلا، آنگیسا، کانده، ابوباکار، چوپو موتینگ، توکو اکامبی

پیش‌بینی نتیجه:

برزیل ۳-۱ کامرون

کد خبر 623864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.