نتایج گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم + جدول امتیازات

مسابقات هفته سوم جام‌جهانی قطر با دو دیدار از گروه E پیگیری شده و تیم‌های صعودکننده به یک‌هشتم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات هفته دوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دیشب پنجشنبه دهم آذر، با دیدار تیم‌های مراکش - کانادا و بلژیک - کرواسی از گروه E پیگیری شد. تیم آلمان با نتیجه ۴بر۲ مقابل کاستاریکا به پیروزی رسید و حذف شد در سوی دیگر ژاپن با نتیجه ۲ بر یک مقابل اسپانیا پیروز شد و به عنوان صدر نشین گروه مرگ صعود کرد.

نتایج گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم

نتایج گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم + جدول امتیازات

کاستاریکا ۲ _ آلمان ۴

تیم‌های ملی کاستاریکا و آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری البیت شهر الخور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و آلمان با نتیجه ۴بر۲ مقابل کاستاریکا به پیروزی رسید و حذف شد.

۰ - ۱ (آلمان، سرژ گنبری). حمله سه‌نفره بازیکنان تیم ملی آلمان به‌وسیله جمال موسیالا به سمت چپ برده شد، رائوم با یک ارسال تک‌ضرب توپ را برای گنبری فرستاد و شماره ۱۰ ژرمن‌ها گل نخست بازی را وارد دروازه ناواس کرد.

۲ - ۲ (آلمان، کای هاورتز)؛ یاشوآ کیمیش با یک ضربه‌سر توپ را به درون محوطه‌جریمه کاستاریکا فرستاد و فولکروگ توپ را به هاورتز رساند تا شماره ۷ ژرمن‌ها در فرصت تک‌به‌تک با ناواس بازی را دو بر دو کند.

۲ - ۳ (آلمان، کای هاورتز)؛ ارسال نه‌چندان بلند سرژ گنبری به دهانه دروازه کاستاریکا با شوت پای‌چپ هاورتز وارد دروازه ناواس شد تا آلمان کامبک خود را برابر کاستاریکا تکمیل کند.

۲ - ۴ (آلمان، کای هاورتز)؛ پاس بلند یاشوآ کیمیش پشت‌سر مدافعان به لروی سانه رسید و او نیز توپ را به نیکولاس فولکروگ رساند تا مهاجم ژرمن‌ها گل چهارم را به‌ثمر برساند. (ابتدا کمک‌داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و سپس اتاق VAR صحنه را بازبینی کرد و گل را پذیرفت.)

۱ - ۱ (کاستاریکا، یلتسین تخدا)؛ کاستاریکایی‌ها از سمت راست نفوذی را توسط کیشر فولر شروع کردند، ارسال وی با ضربه‌سر جوئل کمپل و سپس واکنش بسیار بد نویر همراه شد، توپ در مقابل پای نویر فرود آمد و یلتسین تخدا از گرد راه رسید و با یک بغل‌پا کار را با تساوی کشاند.

۲ - ۱ (کاستاریکا، خوان‌پابلو وارگاس)؛ تیم‌ملی کاستاریکا یک ضربه‌ایستگاهی پشت منطقه‌جریمه آلمان به‌دست آورد، جوئل کمپل توپ را روی دروازه فرستاد و در شلوغی محوطه‌جریمه ژرمن‌ها، پابلو وارگاس از اشتباه نویر نهایت استفاده را کرد و تیمش را در کمال تعجب پیش انداخت.

نتایج گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم + جدول امتیازات

ژاپن ۲ _ اسپانیا یک

ژاپن و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم الخلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در عین ناباوری با برتری ۲ بر یک به سود سامورایی‌ها خاتمه یافت. اسپانیایی‌ها عدد بی‌نظیر مالکیت ۸۲ درصدی در نیمه اول به ثبت رساندند. پاس تند و تیز دوان با گذر از اونای سیمون به تور دورتر رفت و ژاپنی‌ها توپ را برگرداند و به گل رسیدند اما داور آن را به خاطر اوت شدن توپ نپذیرفت.

۰ - ۱ (آلوارو موراتا، دقیقه ۱۱) - دفع ناقص توسط دفاع ژاپن توپ را به آسپلیکوئتا رساند و او با ارسال توپ را درون محوطه برای موراتا فرستاد تا با ضربه سر، دروازه ژاپن را از شش قدم باز کند.

۱ - ۱ (ریتسو دوان، دقیقه ۴۸) - اشتباه اونای سیمون در دفع توپ باعث توپ‌گیری ژاپنی‌ها شد و دوان شوت پرقدرتی را به سمت دروازه اسپانیا روانه کرد که اونا سیمون بر توپ اثر گذاشت اما نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود.

۲ - ۱ (آئو تاناکا ، دقیقه ۵۳) - دوان با نفوذ به محوطه اسپانیا توپ را از سمت چپ تند و تیز به تیر دوم فرستاد که پس از گذر از اونای سیمون، بازیکن ژاپن از روی خط توپ را مجدد به آستانه دروازه فرستاد تا تاناکا به راحتی گل دوم را به ثمر رساند. داور ابتدا گل را مردود اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه در VAR، صحت آن را تأیید کرد.

جدول امتیازات گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم

نتایج گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان هفته سوم و صعود به یک‌هشتم + جدول امتیازات

کد خبر 623857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    ژاپن از گروه مرگ یا صدر نشینی صعود کرد اما ما حتی نتوانستیم یه مساوی از آمریکا بگیریم واقعا بازی با آمریکا در نیمه اول افتضاح بود انگار بازیکنان ایران منتظر بودند گل بخورند بعد خوب بازی کنند فقط پاس رو به عقب می دادند بااین بازی شون همین لیاقتشون بود خیلی متاسفم کاش این همه تجربه های نا موفق یک ثمری میداد
  • ناشناس IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    سلام مربی گری اسکوچیچ تهاجمی بود و کی روش تدافعی ، چرا قبل از جام جهانی تغییرات فدراسیون فوتبال انجام شد . اسکوچیچ هم میتوانست 6/شکست بخوره . یکمی تفکر