ولید الرکراکی: می‌خواهیم از موفقیتمان لذت ببریم/ برای مردم مراکش خوشحالیم

سرمربی تیم ملی مراکش گفت: فوتبال قاره آفریقا بسیار مورد انتقاد قرار می‌گیرد. ما اکنون در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی هستیم. هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم، اما در حال حاضر، می‌خواهیم از این موفقیت لذت ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولید الرکراکی پس از صعود تاریخی تیم ملی مراکش، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل کانادا، اظهار کرد: صدرنشینی در چنین گروهی کاری نیست که هر تیمی بتواند از عهده آن برآید. ما می‌خواستیم به تمام دنیا نشان دهیم که فوتبال آفریقا اینجاست و می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. برخی به ما اعتقاد داشتند و برخی دیگر ما را باور نداشتند، اما ما مشتاق بودیم که نشان دهیم آفریقا چه جایی است.

وی افزود: زیرا فوتبال قاره آفریقا بسیار مورد انتقاد قرار می‌گیرد. ما مربیانی خوب و بازیکنانی خوب در این قاره داریم و اکنون در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی هستیم. هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم، اما در حال حاضر، می‌خواهیم از این موفقیت لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی مراکش همچنین تصریح کرد: ما از خستگی، مصدومیت و وضعیت روحی در تیممان رنج می‌بردیم، اما می‌خواستیم تاریخ‌سازی کنیم. هیچ تیم آفریقایی‌ای با هفت امتیاز مرحله گروهی، جام‌جهانی را به پایان نبرده است، از همین رو برای مردم مراکش که به چنین دستاورد بزرگی نیاز داشتند خوشحالیم.

کد خبر 623819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.