سپاهان در ۳ ست برابر دریانوردان به پیروزی رسید

تیم والیبال بانوان سپاهان در یک بازی خارج‌ از خانه به مصاف رقیبی از شمال کشور رفت و با پیروزی در سه ست متوالی، جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته‌اول تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های دریانوردان فرح‌آباد و سپاهان در چارچوب دومین و آخرین دیدار هفته چهارم لیگ دسته‌اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه دهم آذر، در ورزشگاه سرداران قائمشهر، از ساعت ۱۲، به مصاف یکدیگر رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر صفر به سود طلایی‌پوشان صدرنشین پایان یافت.

طلایی‌پوشان اصفهانی این بازی را با ترکیب رویا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، هستی نصراصفهانی، مهدیه رحیمی زارع و بهار بهرامی‌نیا آغاز کردند. با اینکه حریف تلاش زیادی برای تعقیب و پیش افتادن از دختران سپاهان داشت، اما در نهایت بلندقامتان اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ دست نخست را به نام خود ثبت کردند.

انگیزه دریانوردان در ست دوم بیشتر از قبل شد تا جایی که در امتیازات ۷ و ۱۶ کار را به تساوی کشاندند، اما مریم حدادی با چند تعویض سپاهان را به بازی برگرداند تا دست دوم نیز نتیجه ست قبل تکرار شود. ست سوم را سپاهان راحت‌تر بازی کرد تا با اختلاف چهارامتیازی همان ابتدا سوار بر بازی شود.

به گزارش ایمنا، والیبالیست‌های بانوان سپاهان پس از ۱۰ پیروزی و فقط ۳ ستِ باخته، همچنان در صدر جدول لیگ دسته‌اول باقی ماندند.

کد خبر 623797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.