پرستاران مسائل خود را با وزیر کار در میان گذاشتند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز پزشکی و آموزشی، از زحمات کادر درمان تقدیر کرد. پرستاران نیز مسائل و مطالبات خود را با وی در میان گذاشتند.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی با همراهی میرهاشم موسوی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، سید مرتضی موتورچی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کار، و جمعی از مدیران این وزارتخانه، از بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران بازدید کرد.

مرتضوی ضمن دیدار با پرستاران و کادر درمان فعال در این مجموعه درمانی، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به آنان تبریک گفت.

وزیر کار در عیادت و گفت‌وگو با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید لبافی‌نژاد نیز، در جریان روند درمان و مشکلات آنان قرار گرفت.

کادر پرستاری نیز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبات خود را در زمینه اجرای قانون مصوب تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، سختی کار پرستاری، برقراری فوق‌العاده خاص، تنوع خدمات پرستاری و تفاوت حقوقی به‌خاطر نوع قرارداد و پایین‌بودن امنیت شغلی نیروهای طرحی و شرکتی با مرتضوی در میان گذاشتند.

کد خبر 623777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.