کشف ۸ دستگاه خودروی مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف هشت دستگاه خودروی مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان، خبر داد .

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، مأموران موفق شدند تعداد ۲۸ نفر از سارقان این شهرستان را شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ آن‌ها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.

وی ادامه داد: کشف هشت دستگاه خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، هفت فقره سرقت داخل خودرو، هفت فقره سرقت اماکن و معابر و ۱۹ فقره سایر سرقت از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح است، از این رو متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، می‌تواند زمینه بروز جرایم در جامعه را کاهش دهد، در این راستا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 623754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.