عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ آذرماه

در این بسته خبری از هزینه ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۱۳۰ هزارمترمربع آسفالت تا استعفای شهردار دزفول و تخصیص ۱۶۱ تن قیر رایگان به شهرداری زیارت شیروان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۰ میلیارد تومان هزینه ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت شده است

کارخانه، شهردار پردیس گفت: تاکنون ۱۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با هزینه کرد ۲۰ میلیارد تومان آسفالت، زیرسازی، جدول کشی و روکش شده است.

شهردار دزفول استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرده است

سیدحسن عیسی زاده شهردار دزفول درخواست استعفای خود را بر اساس بند الف تبصره ۴ ماده ۷۱ قانون تشکیلات وظایف انتخابات شهرداران تقدیم شورای اسلامی کرد.

تخصیص ۱۶۱ تن قیر رایگان به شهرداری زیارت شیروان

فرهاد زراعتکار، شهردار شهر زیارت شیروان گفت: ۱۶۱ تن قیر رایگان به تازگی از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها به شهردای شهر زیارت شیروان تخصیص یافت.

۳۷۵ مخزن جدید زباله توسط شهرداری اردبیل خریداری شده است

مهدی صفری، معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل از خرید ۳۷۵ عدد مخزن جدید زباله خبر داد و گفت: مخازن جدید در نقاط مختلف شهر جانمایی و نصب می‌شود.

برخورد با مالکان در صورت گودبرداری‌های غیراصولی

مهدی صباغی، شهردار قزوین با اشاره به برخورد جدی با مالکان ساخت‌وسازهای غیراصولی در سطح شهر گفت: با پیگیری‌های معاونت خدمات شهری منطقه چهار از ادامه گودبرداری یکی از بناهای خطرآفرین جلوگیری شد.

پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه گفت: حقوق و دستمزد کارکنان سازمان‌های مدیریت پسماند، عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری پرداخت شده است.

کد خبر 623751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.