مجلس باید ساختارهای فسادزا را از بین ببرد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی مشکل اقتصادی را یکی از چالش‌های اساسی جامعه دانست و گفت: به صرف قانون‌گذاری نمی‌توانیم در حل مشکلات اقتصادی موفق باشیم بلکه مجلس باید ساختار و زمینه‌های فسادزا را از بین ببرد و بستر را برای توسعه همه‌جانبه کشور فراهم کند.

محمدرضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روز مجلس و ویژگی‌های نماینده تراز اظهار کرد: از ویژگی برجسته شخصیت شهید مدرس نداشتن طمع و ترس همچنین ساده‌زیستی بود و نمایندگان برای انجام این وظایف نظارتی و دفاع از حقوق مردم باید به این ویژگی‌ها پایبند باشند.

وی با اشاره به کاربرد مفاهیمی مانند انقلابی، اصولگرا یا اسلامی برای نمایندگانی با این ویژگی‌ها افزود: وظیفه مجلس در هر دوره قانونگذاری و نظارت است که تنها محدود به حوزه‌های اقتصادی نمی‌شود بلکه باید وظیفه قانونگذاری و نظارت در همه بخش‌ها انجام شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی مشکل اقتصادی را یکی از چالش‌های اساسی جامعه دانست و گفت: در حوزه اقتصادی مجلس باید اصلاحات ساختاری انجام دهد به این معنا که زمینه‌های فساد را از بین ببرد، به صرف قانون‌گذاری نمی‌توانیم در حل مشکلات اقتصادی موفق باشیم بلکه مجلس باید ساختار و زمینه‌های فسادزا را از بین ببرد و بستر را برای توسعه همه‌جانبه کشور فراهم کند.

کد خبر 623720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.