مدیران باید دغدغه‌های مردم را در اولویت قرار دهند

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدیران در سطح شهرستان باید دغدغه‌های مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پور امروز _پنجشنبه دهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اگر ارتباط بین مسئولان با شوراها سست شود، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

وی افزود: انتظار می‌رود در مواقع حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌ها، مراتب به شوراها نیز اطلاع رسانی شده تا جهت پیگیری مطالبات مردمی حضور داشته باشند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ضروری است بعضی مشکلات شهرستان‌ها که از اهمیت بالایی برخوردار است، رسانه‌ای شود تا در دستور کار قرار گیرد مسئولان نیز و با مشاهده وضعیت مردم به‌ویژه روستاییان، بیشتر به این امور توجه کنند.

وی اضافه کرد: توجه و اختصاص امکانات و اعتبارات ویژه (بحران) به شهرها و روستاهای آسیب‌دیده شهرستان، با توجه به میزان خسارات وارده ناشی از سیل به بافت شهرها و نبود درآمد کافی شهرداری‌ها اقدامی ضروری است.

حسین‌پور افزود: می‌طلبد که تصمیمات و مصوبات سفر مسئولان به شهرستان‌ها به صورت ویژه پیگیری شود تا بارقه‌های امید در دل مردم غیور و انقلابی شهرستان لردگان پررنگ‌تر از قبل شود.

وی افزود: جایگاه شوراهای اسلامی در سطح شهرستان‌ها و استان بسیار حائز اهمیت است و این مهم با هماهنگی و همکاری میان شوراهای اسلامی محقق می‌شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: مدیران در سطح شهرستان باید دغدغه‌های مردم را در اولویت قرار دهند، چراکه همکاری بین مسئولان استان رفع مشکلات را به دنبال دارد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: در شهرستان لردگان زمانی که یک مدیرکل استانی برای بازدید سفر می‌کند، شوراهای اسلامی در جریان قرار نمی‌گیرند؛ شوراهای اسلامی از ریز تا درشت مشکلات یک شهر و روستا را مطلع هستند و نبود آنها در جلسات استانی یک ضعف محسوب می‌شود؛ شوراها می‌توانند مسائل را مطرح و حتی راهکار ارائه کنند.

کد خبر 623717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.