گرامیداشت هفته پرستار در اراک

شهردار اراک گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری به مناسبت هفته گرامیداشت پرستار و مدافعان سلامت، رویدادهای متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمعی از مدیران مجموعه شهرداری به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اراک با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و اهدای گل و لوح سپاس، از زحمات پرستاران این مرکز درمانی تقدیر کردند.

وی افزود: در حاشیه این مراسم، برنامه هنری استندآپ و سرودی به مناسبت هفته پرستار اجرا شد.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: جشن بزرگ میلاد حضرت زینب (س) در محل سالن چندمنظوره شهیدان ثامنی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری با حضور ۲۵۰۰ نفر از زنان شهر برگزار شد که با اجرای برنامه‌های شاد در بخش‌های مختلف همراه بود و در پایان با انجام قرعه‌کشی به تعدادی از حاضران هدیه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

شهردار اراک تصریح کرد: غرفه شادی و نشاط برای کودکان، غرفه عفاف و حجاب و ارائه محصولات نماز و دیگر غرفه‌های فرهنگی و ورزشی برپا شده بود تا حاضران بتوانند از خدمات ارائه شده در این غرفه‌ها بهره‌مند شوند.

کریمی اضافه کرد: در پایان مراسم کیک ۲۰۰ کیلویی که به مناسبت هفته پرستار تهیه شده بود، با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) به جامعه پرستاران شهر اهدا شد.

وی گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اراک سلسله نمایش‌های طنز کوتاهی را به مناسبت هفته پرستار پیش‌بینی کرده است که طی روزهای آینده به اجرا درخواهد آمد تا کادر درمان بتوانند لحظات شادی را سپری کنند.

شهردار اراک افزود: با تعدادی از گروه‌های مردمی داوطلب هماهنگی‌هایی انجام شده است تا با حضور در بیمارستان‌ها از زحمات پرستاران تقدیر به عمل آورند.

کد خبر 623712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.