صدور گواهی آنلاین زمینه‌ساز اعتماد میان شهرداری و شهروندان است

شهردار شهرکرد گفت: صدور گواهی آنلاین علاوه بر چابک‌سازی و تسریع در روند ارائه خدمات، منجر به اعتمادسازی میان شهروندان و شهرداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز - پنجشنبه دهم آذرماه - در جلسه بررسی راهکارهای صدور گواهی آنلاین در حوزه شهرسازی، اظهار کرد: صدور پروانه یکی از مهم‌ترین عواملی است که شهروندان در حوزه شهرسازی با آن در ارتباط هستند.

وی افزود: صدور گواهی آنلاین علاوه بر چابک‌سازی و تسریع در روند ارائه خدمات می‌تواند منجر به اعتمادسازی بین شهروندان و شهرداری شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه اسناد فرادستی حوزه شهرسازی در سامانه آنلاین صدور پروانه بارگذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در این سامانه ضوابط و قوانین شهرسازی را مشاهده و مرحله صدور پروانه را مشاهده کنند.

واحدیان اضافه کرد: در این سامانه باید موارد مربوط به نما، سیما و منظر ساختمان‌ها پیش‌بینی شود تا یکنواختی را در سیما و منظر و ساختمان‌ها شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه آنلاین صدور گواهی می‌تواند منجر به کاهش خطا شود، تصریح کرد: اقدامات خوبی در سازمان‌ها انجام شده است و در همه امور باید انضباط کاری و نظارت وجود داشته باشد، تلاش می‌کنیم وضعیت معیشتی کارکنان که با وجود موانع و سختی‌ها، خدمات بهینه‌ای به شهروندان ارائه می‌دهند، بهبود یابد.

شهردار شهرکرد گفت: فلسفه ایجاد سازمان‌ها و واحدهای مختلف در شهرداری، تسهیل در خدمات‌رسانی است تا بخشی از وظایف شهرداری به این سازمان‌ها و واحدها محول شود و کیفیت و دقت در خدمات‌رسانی افزایش یابد.

کد خبر 623708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.