طلایی‌پوشان میزبان را ناک اوت کردند/دریانوردان آخرین حریف سپاهان

تیم والیبال بانوان سپاهان در دومین و آخرین دیدار هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال کشور به مصاف دریانوردان فرح‌آباد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم گل مازندران و فولاد مبارکه سپاهان روز گذشته _چهارشنبه نهم آذرماه_ در چارچوب نخستین دیدار هفته چهارم در ورزشگاه سرداران قائمشهر از ساعت ۱۲ به مصاف یکدیگر رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان میهمان پایان یافت.

سپاهانی‌ها این بازی را با ترکیب رؤیا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، پریسا رحمتی، هستی نصراصفهانی و بهار بهرامی‌نیا با هدایت مریم حدادی آغاز کردند و از همان ابتدا در امتیازات از حریف پیش افتادند اما مازندرانی‌های میزبان خود را در امتیاز ۱۳ به طلایی‌پوشان رساندند و چند امتیازی هم‌پای میهمان پیش آمدند تا در نهایت دختران بلندقامت اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ توانستند ست نخست را به نام خود ثبت کنند.

در ست دوم حریف تلاش کرد پا به پای طلایی‌پوشان پیش رود و در امتیازاتی هم پیش افتاد، اما باز هم سپاهانی‌های فاصله گرفتند و باز هم با حساب ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند.

این برتری تا جایی ادامه داشت که ست سوم با فاصله ۱۳ امتیازی، تیم گل مازندران حرفی برای گفتن نداشت و نتیجه را به بلندقامتان سپاهان واگذار کرد. به این ترتیب والیبالیست‌های سپاهان با ۹ پیروزی قاطع ۳ بر صفر همچنان روی مدار پیروزی باقی ماندند تا امید به صعود طلایی‌پوشان پررنگ‌تر شود.

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان، تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب دومین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور، ظهر امروز _پنجشنبه دهم آذرماه_ به مصاف دریانوردان فرح‌آباد خواهد رفت.

این دیدار از ساعت ۱۲ در قائمشهر برگزار خواهد شد و بانوان بلندقامت سپاهان پس ۹ پیروزی قاطع ۳ بر صفر به دنبال تکرار عملکرد درخشان خود هستند.

لازم به ذکر است به علت انصراف نماینده بوکان، طلایی‌پوشان در هفته چهارم دو مسابقه برگزار کردند.

کد خبر 623699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.