کی‌روش: یک‌گل تا صعود فاصله داشتیم/ دلایل برای افتخار کردن به این بازیکنان زیاد است

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنانم تلاش و فوتبال خوبی به‌نمایش گذاشتند اما این موضوع در بازی آخر کافی نبود؛ در کل دلایل زیادی وجود دارد که مردم به این تیم افتخار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت تیم‌ملی فوتبال ایران به تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطمئناً از نتیجه پایانی و حذف‌مان دلگیر و ناراحت هستیم؛ به‌خاطر اینکه به دور دوم و مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ صعود نکردیم. خیلی به صعود نزدیک بودیم و فقط یک گل فاصله داشتیم اما در کل اگر بخواهیم نگاه کنیم، دلایل زیادی وجود دارد که هواداران به بازیکنان ما افتخار کنند.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی‌هایشان از خودگذشتگی کردند و تا جایی که توانستند تلاش و فوتبال خوبی بازی کردند اما در نیمه دوم بازی آخرمان مقابل آمریکا این موضوع کافی نبود و نتوانستیم حذف شویم.

زمانی که از کی‌روش درباره ادامه همکاری با تیم‌ملی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سوال شد، او بدون پاسخ، جمع خبرنگاران را ترک کرد اما حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال درحالی که سرمربی تیم‌ملی وارد آسانسور می‌شد، خطاب به خبرنگاران از کلمه "انشاالله" استفاده کرد.

کد خبر 623660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.