ضرورت برطرف کردن دغدغه پزشکان و مراقبان سلامت

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: رفع دغدغه‌های پزشکان و مراقبان سلامت در دستورکار جدی مسئولان وزارت بهداشت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین فرشیدی امروز، چهارشنبه نهم آذر، در نشستی که در سفر به شیراز برگزار شد، اظهار کرد: میلاد حضرت زینب (س) را تبریک می‌گویم. خدمات تمامی اعضای خانواده سلامت در تحقق اهداف حوزه بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: نقش پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ و پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ‌ومیر ناشی از آن بسیار مهم بود و دستاوردی برای نظام سلامت است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه رفع دغدغه‌های پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در دستورکار جدی مسئولان وزارت بهداشت قرار دارد، تصریح کرد: موارد ارائه‌شده در این نشست‌ها جمع‌بندی و برای رسیدگی و تصمیم‌گیری در سطوح بالاتر، در قرارگاه پزشک خانواده در وزارت بهداشت مطرح می‌شود.

وی اضافه کرد: در تلاشیم فاز نخست برنامه پزشک خانواده با فراهم شدن زیرساخت‌ها و با استفاده از تجربیات مطلوب در استان‌های فارس و مازندران، در سطح کشوری اجرا شود.

فرشیدی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای برنامه پزشک خانواده، همکاری بیش از پیش سازمان‌های بیمه‌گر و پیگیری اعتبارات برنامه پزشک خانواده، از دیگر محورهای شاخص اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور است که در اولویت و دستورکار وزارت بهداشت قرار دارد.

کد خبر 623652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.