مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۹ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر رفیق‌کشی فجیع با ضربات میلگرد، زلزله ۵.۷ریشتری بندر کنگ را لرزاند، نقشه شوم برای فراری دادن یک دختر و برادرکشی با سلاح سرد را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز، چهارشنبه نهم آذر، به شرح زیر است:

روز چهارشنبه سی‌ام شهریور سال جاری بود که مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل پنجم دادسرای امور جنایی، کشف جسد مرد جوانی را در خیابان طباطبایی محله فلاح گزارش کردند. با اعلام این خبر، خیلی زود تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید

زمین‌لرزه ۵.۷ریشتری شهر بندر کنگ بندرعباس را لرزاند.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی اورژانس اصفهان از وقوع دو حادثه با بر جای گذاشتن هفت مصدوم خبر داد.

بیشتر بخوانید

به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به ضرب و جرح در یکی از روستاهای گمیشان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

ساعت پنج صبح امروز، هشتم آذر، کشف جسد مرد جوانی در پارک مسگرآباد از سوی یک پاکبان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان، مشخص شد این دختر جوان از سوی یک مرد جوان هدف اغفال گرفته و از خانه فرار کرده است.

بیشتر بخوانید

مرد ۴۰ساله‌ای که روز گذشته همسرش را با ضربات قفل و زنجیر موتورسیکلت در اتاق خواب به قتل رسانده بود، پس از صرف ناهار در کنار پنج فرزند خود، ماجرا را به پلیس و امدادگران اورژانس اطلاع داد. این جنایت وحشتناک در منطقه پنجتن مشهد هنگامی رخ داد که اختلافات خانوادگی بین زوج جوان شدت گرفت.

بیشتر بخوانید

از سال ۹۷ با گزارش کشف جسد مرد میانسالی در اطراف امین‌آباد، رسیدگی به این پرونده آغاز شد. پس از آن، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول پیش از قتل مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، به‌طوری که آثار شکستگی و کبودی در بدنش نمایان بود.

بیشتر بخوانید

پاییز سال ۹۶ با کشف جسد خونین دختری جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در شهر ری، پرونده جنایی تشکیل شد و جسد ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافت. دو روز از این ماجرا گذشته بود که خانواده‌ای به پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند. وقتی پلیس آنها را به سردخانه پزشکی قانونی فرستاد تا جسد ناشناس را مشاهده کنند، بلافاصله دخترشان را شناسایی کردند؛ اما نمی‌دانستند چرا وی به چنین سرنوشتی دچار شده است.

بیشتر بخوانید

پس از قتل رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خراسان رضوی در مشهد، عوامل امنیتی و انتظامی اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی متهمان انجام دادند. با توجه به حساسیت موضوع و نوع قتل به‌وسیله شلیک اسلحه کلت کمری که در یکی از خیابان‌های مشهد به وقوع پیوسته بود، عوامل انتظامی و امنیتی در نهایت موفق به شناسایی متهمان و افشای محل اختفای آنان شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک نفر از اشرار مسلح، در درگیری با مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.

بیشتر بخوانید

حدود ۱۱ شب هفتم تیر امسال، رسیدگی به پرونده قتل پیرزن تهرانی در دستورکار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با اعلام این گزارش، تیم جنایی بلافاصله در محل وقوع حادثه، واقع در آپارتمانی در محله گیشا حاضر شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد در حالی که خانم پرستار خانگی پیرزن، برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود، مقابل در خانه با فرد ناشناسی روبه‌رو شده که ادعا می‌کرده بسته‌ای برای پیرزن آورده و اصرار داشته که آن بسته را به دست او برساند.

بیشتر بخوانید

عقربه‌های ساعت نیمه‌شب دوازدهم مهر را پشت سر گذاشته بود که زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر جنایت مسلحانه‌ای در نزدیکی آرامگاه فردوسی، تحقیقات قاضی دکتر صادق صفری را در صحنه قتل مرد میانسالی نیمه‌تمام گذاشت که طی درگیری با همسر و دخترش جان باخته بود.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در بازرسی مأموران از منزل مسکونی یک قاچاقچی در جنوب تهران، ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید

روز شنبه در شهرک افضلی‌پور کرمان، دو دختربچه مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفتند و از ناحیه سر و صورت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 623651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.