شهربازی زرند ساماندهی می‌شود

شهردار زرند گفت: با توجه به تعطیلی شهربازی در فصل زمستان، عملیات عمرانی و ساماندهی بخش‌های مختلف و فرسوده شهربازی در دستور کار قرار گرفته است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات ساماندهی و بهسازی شهربازی زرند در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، اظهار کرد: راه‌اندازی شهربازی زرند در راستای ایجاد فضاهای مفرح برای استفاده عموم شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان ضروری است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی شهربازی در فصل زمستان، عملیات عمرانی و ساماندهی بخش‌های مختلف و فرسوده شهربازی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار زرند با بیان اینکه اجرای این طرح زیبایی خاصی به این نقطه از شهر می‌دهد، خاطرنشان کرد: هرس و جمع‌آوری علف‌های هرز، تنظیف کلی، لایروبی جوی‌ها، دیوار چینی بخشی از سوله‌ها، آهن‌کشی تونل شهربازی و رفع نواقص آن در این طرح اجرا می‌شود و امیدوارم با اجرای این پروژه رضایت‌مندی شهروندان حاصل شود.

ضیاءالدینی از آماده‌سازی میدان دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های عمرانی و زیربنایی در این نقطه شهر در دست اجرا است و موجب توسعه این منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام امور زیربنایی و زیباسازی ورودی‌های شهر است، گفت: تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی، در راستای آبادانی، توسعه و رفاه و آسایش شهروندان است.

شهردار زرند تسریع در عملیات اجرای پروژه‌ها با رعایت نکات فنی را خدمتی ماندگار برای شهروندان دانست و افزود: در این طرح بیش از ۵۶۰۰ مترمربع از فضای داخلی میدان دانشگاه با استفاده از فرش موزائیک، نورپردازی، اجرای CNC، گلکاری و چمن زیباسازی می‌شود.


کد خبر 623635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.