کرواسی _ بلژیک / یک تیم باید پیروز میدان باشد!

از هفته سوم رقابت‌های گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _ پنجشنبه دهم آذرماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های کرواسی و بلژیک روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران، دو تیم بلژیک و کرواسی روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته سوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های بلژیک و کرواسی

پنجشنبه، دهم آذرماه

ورزشگاه: احمد بن علی

داور: آنتونی تیلور

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

بلژیک:

مراکش ۲ _ بلژیک صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

بلژیک یک _ کانادا صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

بلژیک یک _ مصر ۲ (دوستانه)

هلند یک _ بلژیک صفر (لیگ ملت‌های اروپا)

بلژیک ۲ _ ولز یک (لیگ ملت‌های اروپا)

کرواسی:

کرواسی ۴ _ کانادا یک (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

مراکش صفر _ کرواسی صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

کرواسی یک _ عربستان صفر (دوستانه)

اتریش یک _ کرواسی ۳ (لیگ ملت‌های اروپا)

کرواسی ۲ _ دانمارک یک (لیگ ملت‌های اروپا)

پیش نمایش:

تیم‌های بلژیک و کرواسی در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم شانس صعود به مرحله بعد رقابت‌ها را دارند و در دیدارهای اخیر خود بازی پر گل و هجومی را به نمایش گذاشته‌اند.

شاگردان زلاتکو دالیچ تقریباً تیم برتر گروه F رقابت‌های جام‌جهانی هستند و از دو مسابقه ابتدایی خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده و در جایگاه اول جدول گروهی ایستاده‌اند.

برای بلژیک نیز این رقابت از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر شاگردان روبرتو مارتینز بتوانند حریف پر مهره خود را از پیش رو بردارند از گروه F به مرحله حذفی صعود خواهند کرد زیرا آنها هم اکنون با ۳ امتیاز در رده سوم جدول گروه F قرار گرفته‌اند.

شاگردان مارتینز در یک بازی غافلگیر کننده برابر مراکش با دو گل مغلوب شدند و فشار رسانه و هواداران این تیم سبب می‌شود بلژیک با شیوه‌ای متفاوت پا به میدان بگذارد و به احتمال فراوان در نوع تاکتیک و سیستم خود تغییراتی را اعمال کند.

تیم کرواسی تا به اینجای کار از جمله تیم‌های با برنامه و پر مهره جام‌جهانی محسوب می‌شود و نشان داده توانایی حضور در مراحل حذفی و حتی رسیدن به کسب عنوان قهرمانی را هم دارد.

بدون تردید شاگردان دالیچ به دلیل برد پر گل در مقابل کانادا با انگیزه مضاعفی آماده این مصاف خواهند شد و از جایی که سه امتیاز بازی برای هر دوتیم اهمیت ویژه‌ای دارد به احتمال فراوان شاهد یک تقابل جذاب و مهیج خواهیم بود.

ترکیب احتمالی:

بلژیک:

تیبو کورتوآ، آرتور تیاته، آلدرو یرلد، زنو دباست، کاراسکو، اکسل ویتسل، هانس واناکن، تیموتی کاستانیه، ادن هازارد، دیبروینه، باتشوایی

کرواسی:

برونو پتکوویچ، ماریو پاسالیچ، لوکا سوکیچ، لاورو ماجر، نیکولا ولاشیچ، مارسلو بروزوویچ، جوزپ استانیشیچ، مارتین ارلیچ، برنا باریسیچ، دومینیک لیواکوویچ

پیش‌بینی نتیجه:

کرواسی ۳ _ بلژیک ۲

کد خبر 623633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.