پروژه کنار گذر شمالی ارومیه در دست بررسی است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: پروژه کنار گذر شمالی شهر (کمربندی اصلی) با هدف آغاز عملیات فازهای اجرایی در دست بررسی است.

اکبر قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای مشترک با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه، بعضی موضوع‌های مرتبط با پروژه کنار گذر شمالی شهر ارومیه (کمربندی اصلی) بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص بعضی مباحث مرتبط با این پروژه از جمله رفع مسائل بین کارفرما و پیمانکار بحث و تبادل نظر شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از اجرای عملیات آسفالت در منشعبات بلوار عدالت منطقه یک شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان سازمان و با هدف کسب رضایتمندی شهروندان ادامه خواهد داشت.

قلی‌پور با اشاره به عملیات ساماندهی خیابان شهید خوبروی، گفت: عملیات اجرای زیرسازی در خیابان شهید خوبروی در منطقه سه شهری از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات‌های مختلفی در راستای ساماندهی معابر در سطح معابر مناطق پنج‌گانه شهرداری با هدف توسعه و عمران شهری به صورت مستمر و با تلاش نیروهای عمرانی مدیریت شهری ارومیه در دست اجرا است، این عملیات طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 623628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.