فرانسه صفر _ تونس یک/ صعود با طعم شکست!

تیم فوتبال فرانسه و تونس در آخرین بازی گروه خود مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تونس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فرانسه و تونس در گروه D رقابت‌های جام جهانی دارند که امروز _چهارشنبه نهم آذرماه_ در آخرین بازی گروهی خود از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در نهایت تونس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های فرانسه و تونس

داور: متئو کانگر

ترکیب فرانسه: مانداندا، دیساسی، واران، کوناته، کاماوینگا، شوامنی، فوفانا، ورتو، کومان، گندوزی و کولاموآنی.

سرمربی: دیدیه دشان‌

ترکیب تونس: داهمن، مریاح، تالبی، قاندری، معلول، لایدونی، کچیردا، سخیری، بن‌سلیمان، بن‌رمضان و خضری

سرمربی: جلال خدری

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

تونس: خضری

شرح بازی: با توجه به اینکه صعود فرانسه قطعی شده است، سرمربی این تیم تقریباً از بازیکنان ذخیره در این بازی استفاده کرده تا بازیکنان اصلی استراحت کنند. تونسی‌ها توپ و میدان را در اختیار دارند، به گل هم می‌رسند، اما داور گل را مردود اعلام می‌کند. شاگردان خدری قصد دارند با ارسال از کناره‌ها دروازه فرانسه را تهدید کنند. بازی بدون گل به دقیقه ۲۰ رسید، مسابقه میانه‌های میدان پیش می‌رود. برخلاف بازیکنان فرانسه، تونسی‌ها برای رسیدن به گل تلاش می‌کنند. خضری صاحب یک موقعیت خوب شد، اما در آفساید قرار داشت. داور دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: تونسی‌ها تا اینجای جام جهانی موفق نشدند گلی به ثمر برسانند.، تماشاگران تونس مشغول تشویق تیم خود هستند. فرانسوی‌ها صاحب توپ که می‌شوند بازی را آرام دنبال می‌کنند. خضری پس از چند تلاش موفق شد دروازه فرانسه را باز کند و سپس تعویض شد. دشان بازیکنان باتجربه خود را به بازی آورد. بازیکنان فرانسه برای رسیدن به دروازه تونس تلاش می‌کنند. گریزمن و امباپه برای فرانسه در زمین حضور دارند. در نیمه دوم دقایق بیشتر بازی در اختیار بازیکنان فرانسه است، امباپه با وجود اینکه تایم زیادی نیست به بازی آمده ولی تأثیر گذار ظاهر شده است. حملات متعدد فرانسوی‌ها راهی به دروازه تونس ندارد. ۸ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد. گل لحظات پایانی فرانسه مردود اعلام شد تا در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تونس تمام شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: روی ارسال بازیکن تونس، قاندری دروازه فرانسه را باز کرد که پس از خوشحالی این بازیکن، داور گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۲۵: کومان درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما ضربه این بازیکن از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: روی اشتباه واران توپ به مهاجم تونس رسید که شوت این بازیکن را مانداندا گرفت.

دقیقه ۵۲: لایدونی رو تعلل مدافع فرانسه در محوطه جریمه حریف توپ‌گیری کرد که شوت او با اختلاف کم از بالای دروازه مانداندا به بیرون رفت.

دقیق ۷۹: ضربه بازیکن فرانسه با اختلاف کم از بالای دروازه تونس به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: شوت دمبله را دروازه بان تونس در اختیار گرفت.

دقیقه ۹۸: توپی روی دروازه تونس ارسال شد که بازیکن این تیم با سر به توپ ضربه زد، توپ جلوی بای گریزمن افتاد و این بازیکن هم با یک شوت گل تساوی را برای فرانسه به ثمر رساند، اما داور گل را مردود اعلام کرد.

شرح گل:

دقیقه ۵۸( تونس): بازیکنان تونس با یک توپ‌گیری، توپ را به خضری رساندند که این بازیکن با یک حرکت رو به جلو از میان بازیکنان فرانسه شوت زنی کرد و موفق شد گل نخست تونس در جام جهانی را به ثمر برساند.

کد خبر 623584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.