بیش از ۴۹ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه هستند

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر چهارمحال و بختیاری‌ گفت: در حال حاضر ۴۹ هزار و ۶۹۴ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفتند، همچنین ۳۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش این صندوق نیز مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین تراکمه امروز _چهارشنبه نهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹ هزار و ۶۹۴ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفتند، همچنین ۳۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش این صندوق نیز مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در چهارمحال و بختیاری برپا شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی حداکثری در استان به منظور تشریح خدمات مختلف این صندوق و جذب افراد جدید صورت گرفته است.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۳۰ کارگزاری فعال در این استان، تصریح کرد: اصلاح و ساماندهی کارگزاران در استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سیل اخیر در استان و بروز خسارت‌های ناشی از آن، اضافه کرد: امیدواریم تا با پیگیری‌های مختلف ملی و استانی، بتوانیم حدود ۱۵۰۰ نفر از مردم مناطق سیل‌زده استان را به طور رایگان جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری کنیم.

تراکمه خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و امکان عضویت برای تمام مردان و زنان ۱۸ تا ۵۰ سال از جمله مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 623544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.