هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها است

فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و دمیدن روح بسیجی در آحاد ملت، به ویژه جوانان پرشور و مدافعان عاشق و صادق ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز _چهارشنبه نهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و دمیدن روح بسیجی در آحاد ملت، به ویژه جوانان پرشور و مدافعان عاشق و صادق ایران اسلامی است، درس بسیج ایثار، جهاد و خدمت است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکری است که فرمانده و فرمان‌بر و میدان رزم آن گذشت، فداکاری و اطاعت از خدا و دوری از غیر خدا است، ادامه داد: قداست بسیج و بسیجی به اندیشه پاک و نیت خالص آن‌ها است، چراکه بسیجی در همه عرصه‌های زندگی، بر اساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی خدمت می‌کند و آنچه دشمنان را به زانو در می‌آورد همین تفکر بسیجی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: تفکر بسیجی، تفکری پویا و زنده و سد محکمی است که می‌توان با آن در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد، بی‌شک اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چراکه در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت با بینش و معرفت وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی استان با تفکر و روحیه بسیجی، اتکا به ایمان و قدرت لایزال الهی، تأسی به فرامین ولی امر مسلمین برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم این خطه تا پای جان تلاش می‌کنند و دست ناامن کنندگان مردم را کوتاه خواهند کرد.

سردار امان‌الهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج کشور و استان محضر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: هفته بسیج را به مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده‌های معظم و معزز شهدا، بسیجیان غیور، رشید و دلاور تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون آن‌ها در خدمتگزاری به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 623540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.