۶۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۱۲ مشکلات خود را با شهرداری در میان گذاشتند

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نزدیک به ۳۶ جلسه ملاقات مردمی در این منطقه برگزار شده است و بالغ بر ۶۰۰ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره پیرامون مشکلات و نظرات خود گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: تمام فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری در راستای تکریم ارباب‌رجوع و مردم است و این مجموعه خود را در برابر شهروندان مسئول و پاسخگو می‌داند.

وی افزود: بر این اساس یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری ارتباط مستمر با شهروندان در راستای مرتفع کردن مشکلات آن‌ها است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های ملاقات مردمی با شهروندان با هدف رفع مشکلات مردم و رضایت آنان در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود، گفت: پاسخگو بودن در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و در چهارچوب قانون خدمتگزاری به شهروندان از اولویت‌های اساسی فعالیت‌های شهرداری در منطقه ۱۲ است.

وی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون نزدیک به ۳۶ جلسه ملاقات مردمی برگزار شده است و بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان، معتمدان و نخبگان منطقه، به صورت چهره به چهره پیرامون مشکلات و نظرات خود گفت‌وگو کرده‌اند.

رسالت تاکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند به‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و دریافت راهنمایی به میز خدمت منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 623445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.