مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۸ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر برادرکشی با سلاح سرد، نجات جان یک مرد ۶۲ساله از ارتفاعات کوه صفه، دستگیری سارقان حرفه‌ای در قالب پرستار تقلبی، درگیری مرگبار دو دوست شیشه‌ای و قتل هولناک در اتاق خواب را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز، سه‌شنبه هشتم آذر، به شرح زیر است:

به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به ضرب و جرح در یکی از روستاهای گمیشان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن یک مرد ۶۲ساله در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور کوه صفه خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد سه زن جوان به‌عنوان پرستار وارد خانه مال‌باخته شدند و پس از جلب اعتماد وی، لوازم باارزش خانه را شناسایی و نقشه سرقت را طراحی کردند.

بیشتر بخوانید

ساعت پنج صبح امروز، هشتم آذر، کشف جسد مرد جوانی در پارک مسگرآباد از سوی یک پاکبان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کشف ۱۱ کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

مرد ۴۰ساله‌ای که روز گذشته همسرش را با ضربات قفل و زنجیر موتورسیکلت در اتاق خواب به قتل رسانده بود، پس از صرف ناهار در کنار پنج فرزند خود، ماجرا را به پلیس و امدادگران اورژانس اطلاع داد. این جنایت وحشتناک در منطقه پنجتن مشهد هنگامی رخ داد که اختلافات خانوادگی بین زوج جوان شدت گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین در پایتخت کشف شد.

بیشتر بخوانید

از سال ۹۷ با گزارش کشف جسد مرد میانسالی در اطراف امین‌آباد، رسیدگی به این پرونده آغاز شد. پس از آن، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول پیش از قتل مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، به‌طوری که آثار شکستگی و کبودی در بدنش نمایان بود.

بیشتر بخوانید

پاییز سال ۹۶ با کشف جسد خونین دختری جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در شهر ری، پرونده جنایی تشکیل شد و جسد ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافت. دو روز از این ماجرا گذشته بود که خانواده‌ای به پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند. وقتی پلیس آنها را به سردخانه پزشکی قانونی فرستاد تا جسد ناشناس را مشاهده کنند، بلافاصله دخترشان را شناسایی کردند؛ اما نمی‌دانستند چرا وی به چنین سرنوشتی دچار شده است.

بیشتر بخوانید

پس از قتل رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خراسان رضوی در مشهد، عوامل امنیتی و انتظامی اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی متهمان انجام دادند. با توجه به حساسیت موضوع و نوع قتل به‌وسیله شلیک اسلحه کلت کمری که در یکی از خیابان‌های مشهد به وقوع پیوسته بود، عوامل انتظامی و امنیتی در نهایت موفق به شناسایی متهمان و افشای محل اختفای آنان شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک نفر از اشرار مسلح، در درگیری با مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.

بیشتر بخوانید

حدود ۱۱ شب هفتم تیر امسال، رسیدگی به پرونده قتل پیرزن تهرانی در دستورکار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با اعلام این گزارش، تیم جنایی بلافاصله در محل وقوع حادثه، واقع در آپارتمانی در محله گیشا حاضر شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد در حالی که خانم پرستار خانگی پیرزن، برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود، مقابل در خانه با فرد ناشناسی روبه‌رو شده که ادعا می‌کرده بسته‌ای برای پیرزن آورده و اصرار داشته که آن بسته را به دست او برساند.

بیشتر بخوانید

عقربه‌های ساعت نیمه‌شب دوازدهم مهر را پشت سر گذاشته بود که زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر جنایت مسلحانه‌ای در نزدیکی آرامگاه فردوسی، تحقیقات قاضی دکتر صادق صفری را در صحنه قتل مرد میانسالی نیمه‌تمام گذاشت که طی درگیری با همسر و دخترش جان باخته بود.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در بازرسی ماموران از منزل مسکونی یک قاچاقچی در جنوب تهران، ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید

روز شنبه در شهرک افضلی‌پور کرمان، دو دختربچه مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفتند و از ناحیه سر و صورت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید

صبح چهارشنبه، دوم آذر، اهالی خیابانی در محله یافت‌آباد صدای درگیری خانوادگی را در یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد به محل حادثه رفتند و به محض ورود به خانه، با جسد خون‌آلود زنی جوان مواجه شدند که به‌طرز وحشتناکی کشته شده بود.

بیشتر بخوانید

مرد جنایتکار که پس از قتل همسرش، جسد او را در بیابان‌های خارج شهر رها کرد و با داستان‌سرایی قصد گمراه کردن پلیس را داشت، در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال گذشته با گزارش مرد جوانی که مدعی بود همسرش ناپدید شده است آغاز شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 623389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.