رکوردهای استثنایی ستاره هلند در تاریخ جام‌جهانی + عکس

کودی گاکپو، ستاره گل‌زن تیم ملی هلند، در بازی امروز مقابل قطر نیز گل‌زنی کرد تا چندین رکورد را در سن کم از خود بر جای بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال هلند و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امشب، سه‌شنبه هشتم آذر، در ورزشگاه البیت شهر الخور در آخرین بازی مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان، هلند با گل‌های کودی گاکپو و فرنکی دی‌یونگ، از سد میزبان گذشت.

کودی گاکپو، ستاره جوان تیم ملی هلند، در این جام با گلی که در بازی امروز به‌ثمر رساند، خودش را در جام‌جهانی سه‌گله کرد و چندین رکورد را که بعضی بسیار خاص هستند، به نام خود ثبت کرد.

رکوردهایی که گاکپو توانست جابه‌جا کند:

۱. کودی گاکپو به نخستین بازیکن تاریخ تیم ملی هلند تبدیل شد که در هر یک از سه مسابقه اول خود در جام‌جهانی، موفق به گل‌زنی شده است.

۲. گاکپو پس از یوهان نیسکنز (۱۹۷۴)، دنیس برگکمپ (۱۹۹۴) و وسلی اسنایدر (۲۰۱۰)، به چهارمین بازیکن تاریخ تیم ملی هلند تبدیل شد که در سه بازی متوالی گل‌زنی می‌کند.

۳. گاکپو پس از وسلی اسنایدر (۲۰۱۰)، دومین بازیکن تاریخ تیم ملی هلند است که در یک دوره جام‌جهانی با پای راست، پای چپ و ضربه سر گل می‌زند.

گاکپو در بازی نخست جام‌جهانی، با ضربه سر دروازه سنگال را گشود، دربرابر اکوادور با پای چپ گل‌زنی کرد و امشب مقابل قطر، با پای راست موفق به گل‌زنی شد.

رکوردهای استثنایی ستاره هلند در تاریخ جام‌جهانی+عکس

گفتنی است گاکپو در ۹ بازی قبلی خود برای تیم‌ملی هلند موفق به ثبت چهار گل و دو پاس‌گل شده است‌.

کد خبر 623345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.