گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G به زودی عرضه می‌‎شود

یک افشاگر معروف اخیراً تصاویر دیگری از گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G منتشر کرده است که نشان می‌دهد در قسمت پشتی آن سه دوربین با چینش عمودی به همراه فلاش LED تعبیه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ به زودی گوشی هوشمند گلکسی A14 5G را در بازار جهانی عرضه کند؛ رندرهای این محصول پیش از این فاش شده بود. گوشی گلکسی A14 5G در دو نسخه SoC عرضه می‌شود یکی از آن‌ها به یک تراشه میان‌رده جدید اگزینوس مجهز شده است؛ در حالی که نسخه دیگر از تراشه سطح پایه Dimensity700 بهره می‌برد.

یک افشاگر معروف اخیراً تصاویر دیگری از گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G منتشر کرده است که نشان می‌دهد در قسمت پشتی آن سه دوربین با چینش عمودی به همراه فلاش LED تعبیه شده است. لبه‌های این محصول خمیده هستند و دارای دکمه تنظیم صدا، کلید پاور و اسکنر اثر انگشت در سمت راست است. به نظر می‌رسد که دستگاه ذکر شده دارای نمایشگر +Full HD است و یک بریدگی نیز برای دوربین سلفی روی آن قرار دارد.

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. دوربین سه‌گانه تعبیه شده در پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است در حالی که دوربین سلفی آن به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G به زودی در بازارهای سراسر دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 623343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.