هلند ۲ _ قطر صفر/ صدرنشینی و صعود با لاله‌های نارنجی!

تیم‌های هلند و قطر در آخرین بازی مرحله گروهی خود مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود هلند تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هلند و قطر در گروه A رقابت‌های جام جهانی قرار دارند و امشب _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود هلند تمام شد.

دیدار تیم‌های هلند و قطر

داور: باکاری گاساما

ترکیب هلند: آندریس نوپرت، یورین تیمبر، ویرجیل فن دایک، ناتان آکه، دیلی بلیند، مارت درون، فرنکی دی یونگ، دنزل دومفریس، دیوی کلاسن، ممفیس دپای و کودی گاکپو.

سرمربی: سانچز

ترکیب قطر: مشعل برشام، پدرو میگل، بوعلام خوخی، همام احمد، اسماعیل محمد، عبدالعزیز حاتم، حسن الهیدوس، عصام مادیبو، معز علی و اکرم عفیف.

سرمربی: فن خال

کارت زرد:

هلند: آکه

کارت قرمز:

گل‌ها:

هلند: گاکپو، دی یونگ

شرح بازی: هلندی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و بازیکنان طی ۱۰ دقیقه برخوردهایی با یکدیگر داشتند. بازیکنان قطر چشم به ضد حمله‌ها دارند. بیشتر حملات نارنجی‌پوشان از سمت چپ زمین صورت گرفته است. توپ و میدان تا دقیقه ۲۰ بازی در اختیار شاگردان فن خال قرار دارد، اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشده است. گاکپو گل اول بازی و هلند را وارد دروازه قطر کرد. مسابقه شور و هیجان اولیه خود را ندارد، حملات هلندی‌ها کم شده و توپ بیشتر در اختیار قطری‌ها است. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود هلند تمام شد.

نیمه دوم: هلندی‌ها دقایقی پس از شروع نیمه به گل دوم رسیدند، بازی مالکانه را از قطری‌ها شاهد هستیم و هلند هاهم سعی بر حفظ برتری و ضد حمله دارند. سانچز و فن خال تغییراتی در ترکیب خود به وجود آوردند. گل سوم هلند به قطر توسط VAR مردود اعلام شد. بازی به دقیقه ۸۰ رسید و همچنان شاگردان فن خال با دو گل جلو هستند. قطری‌ها در رسیدن به دروازه هلند موفق نیستند و موقعیت خطرناکی ایجاد نکرده اند. شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد، می‌توان گفت بازی در نیمه به جز یک گل سالم و یک گل مردود هلند دیگر موقعیت جدی نداشته است. در نهایت هلند با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: الهیدوس روی اشتباه بازیکن هلند از او توپ گیری کرد و در موقعیت خوبی با نوپرت بود، اما خیلی زود تصمیم به شوت‌زنی گرفت تا توپ در اختیار دروازه‌بان هلند قرار بگیرد.

دقیقه ۳: هلندی‌ها یک حمله با پنج بازیکن خود روی دروازه قطر داشتند که در نهایت یکی از بازیکنان هلند با برشام تک به تک شد و توپ را زد همان جایی که دروازه‌بان قطر ایستاده بود.

دقیقه ۱۳: بازیکن هلند شوتی به سمت دروازه قطر زد که با برخورد به دفاع حریف توپ بلند شد و دپای همان توپ را به صورت سر ضرب شوت کرد که از بالای دروازه برشام به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۲۷( هلند): کلاسن با پاسی کوتاه گاکپو را صاحب توپ کرد که این بازیکن از میان سه بازیکن قطر با یک شوتی دقیق گل نخست هلند را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۹( هلند): کلاسن توپی روی دروازه قطر فرستاد که ضربه دپای را برشام برگشت داد و توپ به دی یونگ رسید که این بازیکن دروازه خالی قطر را بازی کرد.

کد خبر 623309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.