هتل آریو برزرن شیراز، معرفی اتاق‌ها + قیمت + امکانات

هتل آریو برزرن شیراز یکی از هتل‌های 4 ستاره این شهر بوده که دارای دسترسی بسیار عالی و مناسب است.

این هتل در بلوار کریم خان زند و خیابان رودکی واقع شده و شما می‌توانید بعد از اقامت در هتل به مراکز گردشگری و تاریخی شیراز به راحتی و در زمان کوتاهی بروید. اگر شما نیز قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید و هنوز برای انتخاب محل اقامت خود تصمیمی نگرفته‌اید، با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با هتل آریو برزن شیراز آشنا شویم.

معرفی هتل آریو بزرن شیراز

هتل آریو برزن یک هتل 4 ستاره در شیراز است که ساختمان در سال 1379 مورد بهره برداری و تاسیس قرار گرفته است. ساختمان هتل جهت رفاه حال مسافران در سال 1395 مجددا نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و تعداد 51 اتاق و سوئیت فول امکانات برای سکونت مسافران دارد. چشم انداز اتاق‌های آن رو به شهر بوده و دارای 110 تخت است که می‌توان در برخی از اتاق‌ها با اضافه کردن یک تخت ظرفیت آن را بالا برد. هتل دارای یک لابی بسیار زیبا با ظرفیت 50 نفر است که به مسافران این امکان را می‌دهد چند دقیقه‌ای در آرامش نشسته، خستگی از تن به در کرده و یا منتظر اعضای خانواده و دوستان خود بمانند. برای رزرو هتل در شیراز از علی بابا میتوانید به سایت Alibaba.ir مراجعه کنید.

اتاق‌های هتل آریو بزرن شیراز

این هتل 4 ستاره برای انتخاب اتاق گزینه‌های متعددی به شما پیشنهاد خواهد داد تا بتوانید متناسب با بودجه و تعداد نفرات یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. اتاق یک تخته هتل قابلیت تخت اضافه ندارد. اتاق‌های 2 تخته دبل و توئین نیز از دیگر اتاق‌های هتل هستند که برای هر کدام می‌توانید یک تخت اضافه کنید. بنابراین اگر تعداد نفرات شما 3 نفر است، این اتاق با یک تخت اضافه می‌تواند گزینه مناسب و اقتصادی برای سفر باشد.

در هر اتاق هتل اینترنت رایگان وجود دارد که می‌توانید با تلفن همراه هوشمند و یا دیگر دستگاه‌های دیجیتال به آن متصل شوید. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق وجود دارد. داخل اتاق صندوق امانات وجود دارد تا شما بتوانید با خیال آسوده وسایل گران قیمت خود را داخل آن‌ها قرار دهید. در صورت استفاده از خدمات روم سرویس می‌توانید وعده‌های غذایی خود را داخل اتاق سرو کنید. اتاق‌ها یک سیستم تهویه مطبوع و مناسب دارند. از دیگر خدمات اتاق‌های هتل آریو برزن شیراز می‌توان به حمام، تلویزیون، مبلمان راحتی، کمد لباس، سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد.

هتل آریو برزرن شیراز، معرفی اتاق‌ها + قیمت + امکانات

رستوران هتل آریو برزن شیراز

در این هتل 4 ستاره یک رستوران مناسب و دنج نیز وجود دارد تا شما بتوانید وعده‌های غذایی خود را در آن نوش جان کنید. این رستوران به نام خود هتل یعنی آریو برزن نام داشته و در طبقه همکف واقع شده است. رستوران ظرفیت پذیرایی از 80 نفر مهمان را دارد و کسانی که در هتل اقامت ندارند نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

مطالب خواندنی دیگر: هتل شایان کیش

کیفیت غذاها در این رستوران می‌تواند تا حد زیادی رضایت خاطر شما را به دست آورد. علاوه بر این رستوران در هتل یک کافی شاپ دنج و جمع و جور نیز وجود دارد که قهوه‌هایی عالی سرو می‌کند. شما می‌توانید چند دقیقا قبل از آن که برای گشت و گذار از هتل خارج شوید، یکی از نوشیدنی‌ها یا میان وعده‌های خوشمزه کافی شاپ را امتحان کرده و با انرژی بیشتری به بازدید بروید.

دیگر خدمات و امکانات هتل

در صورتی که شما هتل آریو برزن شیراز را برای اقامت خود انتخاب کنید، ‌می‌توانید یک نصف روز خود را به گشت نیم روزی هتل اختصاص داده و یک تفریح اصولی، راحت و عالی داشته باشید. پذیرش هتل 24 ساعته است و شما نگران زمان رسیدن خود به هتل نخواهید بود.

هتل دارای خدمات مورد نیاز برای یک جلسه کاری مانند پرینت، فتوکپی و فکس بوده و یک کافی نت نیز داخل خود دارد. در صورتی که بخواهید چند ساعتی را در هتل به تفریح بگذرانید، سالن بیلیارد هتل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در هر اتاق تلویزیون با دستگاه پخش فیلم وجود دارد تا اگر دوست دارید فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را در سفر نیز دنبال کنید، محدودیتی نداشته باشید.

نظافت روزانه در هتل انجام شده تا همه اصول بهداشتی و پروتکل‌ها در هتل و اتاق‌ها اجرا شود. از دیگر خدمات هتل آریو برزن شیراز می‌توان به خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات تور، تلفن در لابی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و خدمات دیگر اشاره کرد.

هتل آریو برزرن شیراز، معرفی اتاق‌ها + قیمت + امکانات

قیمت هتل آریو برزن شیراز چقدر است؟

با توجه به آن که چه اتاق و چه خدماتی را در هتل آریو برزن شیراز انتخاب می‌کنید، هزینه اقامت شما متفاوت خواهد بود. برای اتاق‌های یک تخته کمترین هزینه اقامت حدود 1 میلیون تومان و برای اتاق‌های 2 تخته حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان است. هزینه اقامت در زمان‌های پیک سفر و یا زمان‌هایی که تعداد مسافران کاهش پیدا می‌کند، می‎تواند بیشتر و یا کمتر نیز شود.

کد خبر 623308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.