درگیری و اختلاف در اردوگاه تیم‌ملی بلژیک/ دی‌بروین، هازاد و ورتونگن کتک‌کاری کردند!+عکس

پس از شکست تیم بلژیک از مراکش در بازی دوم خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، درگیری لفظی میان کوین دی‌بروینه، یان ورتونگن و ادن هازاد شکل گرفته و روملو لوکاکو مجبور شده است با پادرمیانی اوضاع را آرام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شکست تیم‌ملی بلژیک مقابل مراکش در بازی دوم مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بررسی‌های دقیق رختکن بلژیک نشان می‌دهد اوضاع اصلاً خوب نیست؛ نشریه بلژیکی RTL Sport فاش کرده است پس از شکست بلژیک مقابل مراکش، درگیری لفظی میان بازیکنان اصلی تیم یعنی کوین دی‌بروین، یان ورتونگن و ادن هازارد رخ داده است.

بر اساس این گزارش، روملو لوکاکو مجبور شده به‌دنبال این درگیری، برای آرام‌کردن همه‌چیز پادرمیانی کرده است. سپس یک جلسه بحران در محل استقرار بلژیت میان این بازیکنان با روبرتو مارتینز و مدیران بلژیک برگزار شده است. گفتنی است دلیل این درگیری مصاحبه اخیر دی‌بروین بوده است.

درگیری و اختلاف در اردوگاه تیم‌ملی بلژیک/ دی‌بروین، هازاد و ورتونگن کتک‌کاری کردند!+عکس

کوین دی‌بروین در مصاحبه اخیر خود گفته بود ما پیر شده‌ایم و شانس قهرمانی در جام‌جهانی نداریم، او همچنین اظهار کرده بود گفت: فکر می‌کنم شانس ما سال ۲۰۱۸ بود. ما تیم خوبی داریم، اما در حال پیر شدن است. ما تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست دادیم. بازیکنان جدید خوبی داریم که اضافه شده‌اند، اما آن‌ها در سطحی نیستند که سایر بازیکنان در سال ۲۰۱۸ بودند.

هازارد و فرتونگن نیز این جمله دی‌بروین را کنایه به خودشان برداشت کردند که منظور دی‌بروین به آنان بوده و در رختکن با شماره۷ تیم خود درگیر شدند.

همچنین پس از بازی با مراکش، یان ورتونگن که مسن‌ترین بازیکن بلژیک است در مصاحبه بعد از بازی خود، کوین دی‌بروین را خطاب صحبت‌هایش قرار داد. او گفته بود: در حال حاضر چیزهای زیادی در ذهن من می‌گذرد، چیزهایی که نباید در فضای بیرون بگویم. احتمالاً ما به‌دلیل خط‌حمله بسیار پیری که داریم بد حمله می‌کنیم، مطمئناً اکنون اینطور است؛ درست؟ ما کیفیت زیادی در خط حمله داریم، اما مراکش هم همین‌طور و آن‌ها بهتر از ما ظاهر شدند. این بسیار ناامیدکننده است.

درگیری و اختلاف در اردوگاه تیم‌ملی بلژیک/ دی‌بروین، هازاد و ورتونگن کتک‌کاری کردند!+عکس

اما همه‌چیز درخصوص تنش در داخل اردوگاه بلژیک به همین‌حا ختم نمی‌شود. دی‌بروین و تیبو کورتوا سال‌هاست که به‌دلایل شخصی با یکدیگر صحبت نمی‌کنند و همچنین نشریه فرانسوی L'Equipe از طریق RTL بلژیک اعلام کرده میشی باتشوایی و روملو لوکاکو بهترین دوستان همدیگر نیستند و ادن هازارد و لئاندرو تروسارد نیز با یکدیگر صحبت نمی‌کنند.

تیم بلژیک در گذشته به پیری بیش از حد متهم شده بود و در شبکه‌های اجتماعی به‌طرز گسترده‌ای سن آن‌ها پس از شکست مقابل مراکش مطرح شد. به‌طور کلی اوضاع در اردوگاه بلژیک به‌شکل عجیب‌وغریبی نابسامان است؛ کوین دی‌بروین و تیبو کورتوآ به‌دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی با یکدیگر مشکل دارند و مدت‌هاست حرفی باهم نمی‌زنند؛ جدید نیز دی‌بروین و ورتونگن به‌دلیل مصاحبه اخیر شماره۷ بلژیک و اوضاع خط‌دفاعی شیاطین‌سرخ به اختلاف خورده‌اند؛ ادن هازارد و لیاندرو تروسارد به‌خاطر مصاحبه تروسارد و انتقال از وضعیت بازی هازارد و لوکاکو با باتشوایی به‌دلیل نیمکت‌نشین شدن لوکاکو به دشمن همدیگر تبدیل شده‌اند و همه‌چیز از کنترل کادرفنی بلژیک خارج شده که می‌تواند به قیمت حذف شیاطین‌سرخ در مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ تمام شود.

کد خبر 623281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.