افق تازه در دیپلماسی رسانه‌ای شهرداری اصفهان

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نشست شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور در اصفهان، گفت: مدل حرکتی و نوع برنامه‌ریزی ما در حوزه رسانه مورد توجه شهرداران قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم دیپلماسی رسانه‌ای را گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، اظهار کرد: در این ایام با توجه به حال و هوایی که به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی در شهر وجود دارد، یکی از وظایف مجموعه مدیریت شهری همراهی کردن با مردم جهت تخلیه هیجانات و ابراز احساسات آن‌ها است.

وی با بیان اینکه، مجموعه مدیریت شهری همزمان با آغاز جام جهانی، فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهر را در دستور کار خود قرار داد، گفت: دیوار پازلی میدان امام حسین (ع) و تبلیغاتی که در سطح شهر انجام شده است، همچنین با اتفاقات خوب و پیروزی‌هایی که صورت گرفت، تبلیغات مجموعه شهرداری اصفهان در سطح شهر شکل دیگری به خود گرفت و سعی کردیم فضای شهر را متناسب با آن، تغییر و تحول دهیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری همزمان با آغاز جام جهانی، فضاسازی و تبلیغات محیطی را در دستور کار خود قرار داد و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری جشن باشکوهی در میدان امام حسین (ع) نیز بر پا شد و شهروندان با در دست گرفتن پرچم‌های ایران، غرور ملی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در بازی‌های پیش‌رو امروز (سه‌شنبه) بتوانیم همزمان با صعود تیم ملی کشورمان به مرحله بعد و پیروزی در مقابل تیم فوتبال آمریکا، جشن پیروزی و صعود را بار دیگر در میدان امام حسین (ع) برگزار کنیم.

معرک‌نژاد تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این مراسم در حال انجام است و امیدواریم این اتفاقات به نحو احسن شکل گیرد و بتوانیم پایان امروز و صبحگاه فردا (چهارشنبه) لحظاتی شاد و متفاوت را در کنار شهروندان اصفهانی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه به‌تازگی نشست شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، گفت: در این نشست که میزبان ۸۳ نفر مهمان ویژه بودیم، فرصت مناسبی مهیا شد تا بتوانیم ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های خود را در یک‌سال اخیر در معرض دید آن‌ها قرار دهیم و دیپلماسی ارتباطی را در سطح ملی دنبال کنیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: به طور معمول این جلسات، بعضی مصوبات و همفکری‌های اجرایی مستمر دارد که یکی از موارد خاص آن بازدید مدیران شهری است به‌طوری که طی آن با حضور تعدادی از مدیران شهری مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها به‌ویژه شهردار تهران، بازدید از مجتمع مطبوعاتی اصفهان و خبرگزاری ایمنا انجام شد.

وی تصریح کرد: مدل حرکتی و نوع برنامه‌ریزی ما در حوزه رسانه و ارتباطات مورد توجه شهرداران کلان‌شهرها و دیگر میهمانان قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم این اقدام را به‌عنوان یک الگو به سایر کلان‌شهرها منتقل کنیم و دیپلماسی رسانه‌ای را در نوع متفاوت به مجموعه‌های ارتباطات امور بین‌الملل کلان‌شهرها برسانیم.

کد خبر 623277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.