فدراسیون فوتبال پرتغال به‌دنبال اثبات گل‌زنی رونالدو! + عکس

فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارد شواهدی را به فیفا ارائه، و ثابت کند که گل نخست تیم‌ ملی این کشور مقابل اروگوئه، نه توسط برونو فرناندز، بلکه توسط کریستیانو رونالدو به‌ثمر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی پرتغال و اروگوئه از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته دوشنبه هفتم آذر، در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری ملی لوسیل، دومین دیدار خود در مرحله گروهی (H) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با قضاوت علیرضا فغانی برابر یکدیگر برگزار کردند و پرتغال موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد اروگوئه عبور کند.

تیم ملی پرتغال در نیمه دوم، با حملات فراوان و همه‌جانبه روی یک ارسال از سمت چپ، دروازه اروگوئه را باز کرد؛ گلی که روی ارسال برونو فرناندز به داخل محوطه جریمه و پرش رونالدو به قصد زدن ضربه به توپ به‌ثمر رسید.

شبکه‌های تلویزیونی و بعضی سایت‌های خبری ابتدا گل را به نام کریستیانو رونالدو ثبت کردند، اما در ادامه و پس از بررسی‌های دقیق‌تر، مشخص شد که توپ با سر رونالدو اثابتی ندارد و ارسال برونو فرناندز مستقیماً وارد دروازه شده است‌؛ به همین دلیل گل به نام رونالدو ثبت نشد و کاپیتان پرتغال که در بازی اول مقابل غنا گل‌زنی کرده بود، نتوانست نهمین گل خود را در تاریخ جام جهانی به‌ثبت برساند.

هرچند بعضی تصاویر و عکس‌های ثبت‌شده نشان می‌دهد موهای رونالدو به توپ اثابت کرده و همین برخورد کوچک کافی است تا گل دوباره به نام کریستیانو رونالدو ثبت شود.

فدراسیون فوتبال پرتغال به‌ دنبال اثبات گلزنی رونالدو!+عکس

از همین رو حالا فدراسیون فوتبال پرتغال قصد دارد شواهدی را به فیفا ارائه کند تا ثابت کند زننده گل اول پرتغال مقابل اروگوئه کریستیانو رونالدو بوده است، نه برونو فرناندز تا بتواند آمار گل‌های رونالدو را یکی افزایش دهد. باید دید این ماجرا در نهایت به سود رونالدو پایان می‌یابد یا اینکه فیفا بابت ثبت گل به نام رونالدو متقاعد نخواهد شد.

کد خبر 623269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.