کشف ۱۱۵ هزار لیتر سوخت در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ۱۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در دو کارگاه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی حجم زیادی سوخت قاچاق توسط فردی با هویت مشخص در دو کارگاه در محدوده "کهریزک"مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند

وی ادامه داد: در این رابطه مأموران با تکمیل تحقیقات خود و با گشت زنی نامحسوس در اطراف کارگاه‌های مورد نظر از دپوی مواد سوختی در آنجا اطمینان حاصل کردند و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این دو کارگاه، ۱۱۵ هزار لیتر گازوئیل که به منظور تغلیظ و قاچاق در ۱۰ تانکر نگهداری می‌شد را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و پلمب کارگاه‌ها با دستور قضائی، گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت قاچاق را تغلیظ و تبدیل به روغن موتورهای تقلبی می‌کنند، افزود: از شهروندان درخواست می‌کنم، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 623255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.