نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در اصفهان برگزار می‌شود

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ واقع در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزان علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و شهروندان خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی روزهای دهم تا چهاردهم آذرماه در محل نمایشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر هشت هزار متر مربع و با مشارکت ۸۰ تولیدکننده برتر صنایع مبلمان کشور از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، استان مرکزی، البرز، خراسان رضوی، قزوین و اصفهان به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، اسپرت، میز غذاخوری، سرویس و کالای خواب، فرش ماشینی، دکوراسیون داخلی، مبلمان سنتی و تختخواب‌شو از سوی واحدهای تولید مبلمان جهت عرضه به بازدیدکنندگان و خریداران به نمایش گذاشته می‌شود.

از برندهای حاضر در این رویداد نمایشگاهی می‌توان به نام تولیدی مبلمان ژولک، مبلیران، آیلار، شوکران، آترین و تی‌رست اشاره کرد که در کنار سایر تولیدکنندگان مبل و دکوراسیون باعث افزایش کیفیت سطح نمایشگاه نسبت به دوره‌های گذشته شده‌اند.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزان علاقه‌مندان، بازدید کنندگان و شهروندان خواهد بود.

کد خبر 623217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.