اقدامات لازم برای بهره‌برداری از پایانه شرق انجام شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: پایانه شرق برای رفع مشکلات کنونی در شرق پایتخت ساخته شده است و نخستین پایانه هوشمند کشور محسوب می‌شود، اما در یک‌سال اخیر اقدامی برای بهره‌برداری از این پایانه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در یکصدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: بازدیدی از ترمینال شرق داشتم که در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار برای رفع مشکلات کنونی شرق تهران ساخته شده است و نخستین پایانه هوشمند کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پایانه شرق در موقعیت خاص جغرافیایی قرار دارد، اما از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده نمی‌شود و در یک‌سال اخیر اقدامی برای بهره‌برداری این پایانه نشده است، افزود: سال ۹۶ برای راه‌اندازی این پایانه ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه لازم بود، اما در حال حاضر با ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مدیریت قبلی پروژه را را رها کرد که خسارات زیادی به همراه داشت، در مدیریت کنونی اگر وام ۱۸ درصد برای راه‌اندازی پروژه گرفته شود، اقدام درستی محسوب می‌شود، زیرا این پایانه یک سرمایه محسوب می‌شود و چنانچه افتتاح شود، در سال آینده سرمایه شهرداری زیاد می‌شود و پایانه درآمد پایدار است.

کد خبر 623198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.