۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
توسعه ناحیه غرب شهرکرد

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: انجام خدمات عمرانی در راستای تامین رفاه شهروندان ناحیه غرب شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز - سه‌شنبه هشتم آذرماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای پروژه کمربندی اشکفتک به طول یک کیلومتر توسط شهرداری شهرکرد به صورت امانی آغاز و پیشرفت فیزیکی آن ۸۰ درصد برآورد شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد به منظور تأمین امنیت شهروندان و ساکنان این منطقه نسبت به ساخت کمربندی اقدام کرده است، افزود: با گشایش این کمربندی یکی از جاده‌های ناحیه غرب احیا شد که نتیجه آن کاهش ترافیک و روان‌سازی عبور و مرور وسایل نقلیه است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم خدمات عمرانی که موجب رفاه شهروندان و توسعه و عمران این ناحیه از شهر شود، انجام شود.

نجفی تصریح کرد: بدون شک در جوامع امروزی توسعه مدیریت شهری، تحول مشارکتی، آموزش، پایداری شهری و توسعه یافتگی با حقوق شهروندی و مشارکت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، چراکه مدیریت هر شهر به سه عنصر شهر، شهروند و شهرداری وابسته است.

وی اضافه کرد: تعامل دوسویه میان شهروندان و شهرداری زمینه را برای مشارکت فراهم می‌کند، هرچقدر نقش شهروندان در اداره شهر بیشتر شود، حس تعلق آنان به شهر نیز افزایش می‌یابد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تلاش سرپرست شهرداری شهرکرد و کارکنان شهرداری عمران و توسعه شهر است، گفت: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم و توسعه شهر با تلاش و همدلی شهروندان محقق می‌شود.

نجفی افزود: لازم است مصالح ساختمانی توسط مالکان از سطح شهر جمع‌آوری، جوی و جداول توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و لکه‌گیری معابر منتهی به مدارس انجام شود.

وی اظهار کرد: تلاش داریم با همکاری دستگاه‌های متولی هرچه سریع‌تر آماده‌سازی جاده تپه نورالشهدا به اتمام برسد تا شهروندان بتوانند از این مکان معنوی برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی استفاده کنند.

کد خبر 623194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.