قرارداد رانندگان تاکسی پایتخت منعقد شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر ۱۶,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تاکسیرانی در نظر گرفت، اما با انتقادهایی که رانندگان تاکسی مطرح کردند پس از گذشت دو ماه از سال تحصیلی، قراردادی با آن‌ها منعقد نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در یکصدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: کلیپی از اقدامات سازمان زیباسازی در جام جهانی منتشر شد که این فعالیت‌ها ارزشمند است، اما باید سازمان صداوسیما گزارشی از اقداماتی که تاکنون انجام داده است را ارائه دهد و در صورت پیروزی تیم فوتبال ایران در برابر آمریکا برنامه‌های خود را عنوان کند تا شورای اسلامی شهر در جریان باشد.

وی با بیان اینکه ۱۰ سال است شهرداری تهران سرویس برای رفت‌وآمد دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته است؛ به‌طوری که ۱۸۰۰ خودرو به ۵۵۰۰ دانش‌آموز سرویس می‌دهد و خانواده‌ها از این سرویس‌دهی راضی هستند، افزود: گزارش‌هایی دریافت کردیم که با وجود اعتبار میلیاردی که در این زمینه به شهرداری اختصاص دادیم، عملکرد اتوبوسرانی در شش ماهه اول سال صفر بوده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تاکسیرانی در نظر گرفت، اما با انتقادهایی که رانندگان تاکسی مطرح کردند با گذشت دو ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز قراردادی با آن‌ها منعقد نشده است.

لطف‌الله فروزنده، معاون مالی شهرداری تهران نیز اظهار کرد: سرویس ایاب وذهاب جامعه معلولان و دانش‌آموزان استثنایی دغدغه ما است، لذا قراردادها در این زمینه در مدت اخیر منعقد شده است و پیش از این پنج میلیارد تومان در این راستا پرداخت کرده‌ایم و به‌تازگی نیز شش میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در بخش ثبت هزینه‌ها با رشد روبه‌رو بوده‌ایم و به‌طور جدی آن را دنبال می‌کنیم تا هزینه‌های حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری را ثبت کنیم؛ در بخش عمرانی به دلیل انجام فرایندها، ثبت در زمان طولانی‌تری انجام خواهد شد.

کد خبر 623183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.