موفقیت تیم ملی فوتبال ایران، موفقیت همه مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امشب یک رویارویی بزرگ و مهم در مسابقات جام جهانی قطر داریم که امیدوارم ورزشکاران کشورمان به پیروزی برسند، زیرا موفقیت آن‌ها، موفقیت همه مردم ما است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در یکصدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: این بانوی گرانقدر الگویی بی‌نظیر برای تمام زنان و مردان است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، به همین دلیل ولادت ایشان برای نامگذاری روز پرستار انتخاب شد، افزود: در زمان شیوع کرونا برخی از پرستاران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هشتم آذرماه روز نیروی دریایی، گفت: در روزهای آغازین دفاع مقدس در چنین روزی یکی از ناوچه‌های دشمن توسط نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران منهدم شد که در این فرصت به تمام زحمت‌کشان در نیروی دریایی خداقوت می‌گویم.

وی با بیان اینکه دهم آذرماه مصادف با شهادت آیت‌الله مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است؛ مدرس با حکومت دیکتاتوری رضاخان سال‌های سال مبارزه کرد و به شهادت رسید، تصریح کرد: این روز به نام مبارزه با بیماری ایدز نیز نامگذاری شده است که امیدوارم این بیماری در جهان ریشه‌کن شود.

چمران با اشاره به مسابقات جام جهانی فوتبال، افزود: امشب یک رویارویی بزرگ و مهم در مسابقات جام جهانی قطر داریم که امیدوارم ورزشکاران کشورمان به پیروزی برسند، زیرا موفقیت آن‌ها موفقیت همه مردم ما است.

کد خبر 623170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.